Gå til innhold

Kan jeg få noen oppskrifter på noe godt jeg kan lage med Cocosa? :)

Pixie

Anbefalte innlegg

Etter jeg oppdaga Cocosa på jobben min her om dagen, har jeg prøvd å bruke det til det meste. Nam nam! I eggerøra, på brødskiven, i pastaen osv, men jeg har mer lyst å lage noe godt som jeg kan ta med ut i skogen etterpå :)Prøvde å lage de kjeksene som sto i heftet jeg fikk med (med havregryn og hakket sjokolade) og de ble kjempegode!

Hva har dere laget med cocosa (uten nøtter), som var så godt dere kommer tilå lage det igjen? Fortell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aiaiai, listen er uendelig, men jeg ville gått for bounty! Vet ikke hva du har i skapene, men enkelt: kokos, cocosa, søtning (f.eks sukrin/sukker/sirup) og bittelitt ekte vanilje er bare helt hiiiiiiimmelsk! Lag bountyen når cocosaen er smeltet, sett den kjølig og rut opp i biter når den har stivnet. Spesielt godt med sjokolade utenpå da <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå ble jeg ganske frustrert over at jeg er allergisk mot kokos! Noe annet jeg kan bruke istedenfor? Takk for tips uansett :)

Jeg lagde de kjeksene igjen på fredag:

http://www.soma.no/oppskrifter/desserter-og-snop/sunnere-havre-og-sjokoladecookies

bare at jeg byttet ut den mørke sjokoladen med bergene melk, melkesjokolade med kvikklunch og melkebart, og hadde smeltet sommerfuglstrøssel på toppen! 25 stk, den siste røk i går :) Fordi nam!

Anbefaler å prøve den, så skal jeg luske rundt etter andre gode oppskrifter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...