Nessy Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har truffet ei jente jeg liker 3 ganger nå. Hun er ganske sjenert og ikke frempå i det hele tatt. Har spurt henne, hun er interessert men sjenert. Så langt har vi ikke kysset, det eneste vi har hatt av fysisk kontakt er litt tommelkrig, jeg hadde armen rundt henne da vi så film, litt pkking og har hatt hånda mi på nedre ryggen hennes noen ganger for å geleide og sånn. Så kom jeg til å si at jeg ville kysse henne men det sa hun at hun enda ikke er klar for. Har følt at vi bare er venner etter siste date og lurer på om jeg bare burde si at vi får holde det slik? Vi er forskjellige både når det kommer til syn på fysisk eskalering og religion (hennes er veeeldig anti sex før ekteskap, vet ikke om hun deler det synet) What to do?
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Hvis du føler at dere er bare venner så gir du beskjed om det Et forhold hvor en av partene er mer klar for kos og den andre ikke er det kan ikke gå bra, desverre. Hvis du ikke hadde vært villig til å vente med sex til etter ekteskapet fordi du likte henne så godt (hvis det var tilfelle pga religion)
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Enig med Anna.S. Det høres ut som dere er ganske så forskjellige, og at dere ønsker forskjellige ting i et forhold. Da er det bedre å gå for vennskap istedet.
Steinar40 Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Enig med Anna.S. Det høres ut som dere er ganske så forskjellige, og at dere ønsker forskjellige ting i et forhold. Da er det bedre å gå for vennskap istedet. Bedre å gå for vennskap? Det som er bedre er å bare gå videre på hver sin vei. Faktisk.
Nessy Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2012 Jeg snakker litt med henne nå så skal se hva vi finner utav. Tror desverre ikke det kommer til å funke men vi får se.
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Bedre å gå for vennskap? Det som er bedre er å bare gå videre på hver sin vei. Faktisk. Som vanlig, deg om det... 1
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #7 Skrevet 22. juni 2012 Det som er bedre er å bare gå videre på hver sin vei. Faktisk. Hvis begge føler at det kun er vennskap og de har det hyggelig sammen som venner så er jo det bare flott for dem. Ikke alle er som deg vet du
BaltA Skrevet 22. juni 2012 #8 Skrevet 22. juni 2012 Min første kjæreste så kysset jeg henne ikke før vi hadde holdt på en stund... Mange dates... Så ikke stress med det... La tiden vise hvor alt vil føres hen.. Lykke til
Nessy Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2012 hun er visst åpen for sex før ekteskap og skal visst fortelle meg hvorfor hun vil ta det sent. mulig det.kan ha en god ende alikevel, men fremdeles litt usikker (skrevet på mob)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 Neida, dere trenger ikke være forskjellig eller ønske forskjellige ting. Det kan bare hende at kyss betyr mer for hun enn for deg. Jeg er sammen med en som er slik. Han kan ha sex før han kysser noen. Han har hatt mye sex uten en gang å kysse vedkommende. Kyss for han betyr nemlig noe helt annet. Så vi var på mange dater, ja til og med hadde sex, før vi faktisk kysset ordentlig. Tror vi kysset en gang i fylla hvor han overrasket meg veldig, men i edru tilstand gikk det overraskende lenge. Det betyr IKKE at det ikke er håp. Lei av at alt som ikke er firekantet og går etter boka enten er døfødt eller uten håp. Og ja, vi er fortsatt sammen og er nå på det 3.dje året. Anonym poster: d1c53545b8bb83743eb4a7b48a00cebe
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Vel, jeg vet om flere som har gått lang tid før de kysset. Ikke min stil personlig, men jeg vet at det skjer, så ikke gi opp enda. Om hun sier at hun ikke er klar, så sier hun ikke nei, så sant hun ikke utsetter den direkte avvisningen. Om du føler det er en høns som er verdt å satse på, så hadde jeg gitt det litt mer tid og eskalert gradvis.
Nessy Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2012 Har fått vite grunnen til at hun vil ta det sakte og er en del mer forståelsesfull nå. Har vært på date 4 og 5 nå og koste faktisk ganske mye, spoona til og med. Ting går fremover så håper på et kyss om ikke alt for lang tid Er bare litt vanskelig for meg for det er litt andre jenter som er interessert i meg samtidig nå. Mest sansynlig hadde ting gått raskere med disse jentene om vi skulle være interessert i hverandre. Så vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, vente på den litt sene jenta som jeg treffer og som det kan ta veldig lang tid før det skjer noe med, eller date andre samtidig som ting trolig vil skje mye raskere med. Begynner å falle litt for hun jeg treffer, hun er kjempesøt, smart, morsom og pen. Lener mot å holde meg eksklusivt til henne men det er bare så vanskelig å bestemme seg når jeg ikke vet om det er snakk om en uke, en mnd eller halvt år jeg må vente før ting eskalerer fysisk:/
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #14 Skrevet 24. juni 2012 Hvorfor ikke gi det litt tid, min gode mann? Om dere ser hverandre mye fremover, så burde du vite litt mer om to uker. Høres ut som en nydelig jente (ikke høns/høne).
Nessy Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 24. juni 2012 Tror jeg skal vente. Er bare så "sulten" på kyssing/sex siden det er så lenge siden sist. Er vel derfor jeg er litt sånn på gjerdet.
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #16 Skrevet 24. juni 2012 Skjønner den. Du får gjøre god nytte av hånden og spise mye soft-is de neste ukene.
Nessy Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #18 Skrevet 24. juni 2012 (endret) oops dobbel Endret 24. juni 2012 av Nessy
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #19 Skrevet 24. juni 2012 Har du aldri kysset en soft-is? Husk at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #20 Skrevet 24. juni 2012 Nessy... Du utsettes for fittemakt der hun bare leker med deg og følelsene dine. Drit i denne prinsessa og sats på ei som faktiks vil ha deg. Kvinnfolk som ikke gidder å pule deg etter fire dater er rask du ikke trenger å samle på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå