Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Mine nydelige sko som jeg giftet meg i er blitt for små grunnet et svangerskap. Ville dere beholdt dem pga det sentimentale, eller ville dere solgt dem da de tar opp plass?
Sunshine Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Det kommer helt ann på hva slags sko det er tenker jeg. Jeg har ikke noe sentimentalt forhold til skoene mine, så for min del hadde jeg solgt de hadde de vært dyre.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Jeg husker ikke prisen jeg kjøpte dem for. Det er minst 4-5 år siden jeg kjøpte dem. Vil tippe det var et sted mellom 500 og 1000 kr, men har ikke peiling..
Gjest Iah Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Så billige sko vil du neppe få mye igjen for tenker jeg. Jeg hadde gitt de bort. Sko som ikke passer ser jeg ingen grunn til å ta vare på. 2
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Nei, jeg ser ikke store grunnen til å ta vare på dem heller. De støver jo egentlig bare ned nå..
Sunshine Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Du kan jo prøve å selge de til halv pris på finn? De er jo ikke brukt såpass mye at de har formet seg skikkelig etter dine føtter enda.
Amens Skrevet 22. juni 2012 #7 Skrevet 22. juni 2012 Om du ikke har noen sentimental tilknytning til dem, så kan du vel kanskje gi dem til Fretex eller noe? 2
kaprifolen Skrevet 22. juni 2012 #8 Skrevet 22. juni 2012 Jeg ville aldri gjort det, men det er fordi kulturell skikk tilsier at skoene er symbol på ekteskapet! De skal tas godt vare på, og det betyr lykke for en brud å låne skoene til en kvinne som har vært lykkelig gift lenge! Så bare morsomheter, men jeg liker det... Jeg har skoene mine i en boks samen med sløret, kortene som fulgte gavene, gjesteboken osv. Hvor stor plass tar et par finsko, liksom? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå