Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte at vi kanskje kunne lage en tråd om slanking. En tråd der vi kan diskutere ALT om slanking, men gjerne vår egen slanking. En tråd for oss som faktisk slanker oss (no haters). Så kan vi dele hva vi spiser, tips til sunnere mat, hvor mye vi har gått ned, hva vi har trent i dag, hvordan vi opplever vektnedgangen, hva som er vanskelig/hva som er lett, osv... ??

:)

Anonym poster: 0735413ed7ccd99b362f8c0f84247000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Har laget ny bruker for slankingen, fordi jeg ikke orker å stå frem med vekt og det hele på min vanlige bruker, og har nettop opprettet treningsdagbok. Har skrevet en lengre utredning der om vekt, mål osv. men long story short:

171 cm

90 kg

mål av hofte/midje/byste/overarm/lår på treningsdagboka

ønsker å gå ned 19 kg innen utgangen av september (merkelig nummer? har regnet på det ser du. Skal ned ytterligere etter det, men det tar vi som det kommer ;))

Prøver å spise 1600 kcal daglig hvorav 768 er fra proteiner (198 gram daglig), 536 kcal fra karbohydrater og 315 kcal fra fett med seks små måltid daglig:

Frokost 400 kcal, mellommåltid 150 kcal, lunch 350 kcal, mellommåltid 150 kcal, middag 400 kcal, mellomåltid 150 kcal.

Trener styrke 3 ganger ukentlig, spinning 4 ganger ukentlig, går tur 5 ganger ukentlig og 2 øker i uka på diverse gruppetimer, kardio i intervaller eller gå tur i motbakke eller annet jeg har lyst til. Disse 14 øktene fordeles slik at jeg trener 2 økter dagen.

Hva jeg spiser hver dag og hvordan jeg trener har jeg tenkt å logge i treningsdagboka, men gøy med en tråd hvor vi kan samles og motivere hverandre :) Lykke til alle sammen! Pain is temporary, glory is forever!

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg kan også være med. Jeg har riktignok ikke vekt, og måler ikke vekta (enda). Jeg prøver bare å spise sunnere, bedre, og trene mer, så ser jeg hvordan formen blir etter hvert. :)

I dag skal jeg ta meg ei joggeøkt. Det er perfekt joggevær. Opphold og fint, men ikke for varmt.

Skrevet

Jeg skal ta av meg de siste resterende kiloene nå.

Jeg er litt usikker på hva jeg veier akkurat nå - venter med å veie meg til jeg er nesten sikker på at matchvekta nærmer seg så slipper jeg å bli skuffa ;)

Føler meg kjempebra nå og spiser stort sett sunt og godt så vil ikke la tallet på vekta ødelegge denne fine følelsen :)

Målet er 59-60 kg :)

Jeg har brukt et par år på å virkelig ta et oppgjør med de dårlige spisevanene mine og vektnedgangen har vært nokså treg, men det gjør meg ingenting:) Har tidligere slitt med både anoreksia - var veldig tynn - og flere år med jojo-slanking og overspising så dette har vært en lang og TØFF reise.

Det er DEILIG å kunne spise flere ganger til dagen og ha nok energi uten å slite med vonde tanker :D

For ca 2 år siden veide jeg ca 75 kg og jeg tipper jeg nå nærmer meg 60. Føles BRA :D

Kjekt med en tråd der vi kan motivere hverandre! Stå på alle sammen :)

Gjest _La Femme
Skrevet

I dag er det foooor varmt for å trene ute. Jeg tror jeg heller skal sole meg på platten, og spise sunt i stedet. ;)

Skrevet

Etter en kaloririk helg våget jeg meg likevel ut på vekten idag. 62,5 kg!! HURRA. :)

3 kg igjen før jeg er ferdig. Så må jeg bare lære meg å HOLDE den vekta for første gang i livet :P

Det er sol og fint ute så tror jeg skal ta meg en deilig powerwalk etter middag som blir kyllingsalat med pesto.

Noen av dere også som har samboere som ikke slanker seg? Hvordan gjør dere det med middager osv? Tips? Idag får han hvitløksbaguetter til salaten..

AnonymBruker
Skrevet

Målet mitt er å gå ned 10 kg :)

Anonym poster: 34d89d97f3cc8dfdd1ed0a1086580019

Skrevet

Har mistet 7,2 kg totalt nå, og 5,4 av dem de siste 20 dagene. Målet er å gå ned ca 15 til. Hjelpes. Det e mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...