Gå til innhold

Førstehjelp til hunder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er en liten artikkel om førstehjelp til hund.

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.8213361

Noen andre som har flere tips utover det som står der?

Veldig greit å vite hva man skal gjøre hvis det plutselig skjer noe.

Anonym poster: a7da4f5f8f37fc8d27cb5520cc8339dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et generelt råd: Sørg for å ha nummeret til dyrlegen (helst dyrlegevakt også) lett tilgjengelig. Lagre det på mobilen, og skriv det gjerne opp på en lapp som henger godt synlig. Ikke at det er så vanskelig å bla i katalog eller søke på internett, men om det først skjer noe er det veldig greit å ha alt klart på forhånd.

Noe som er veldig greit å vite nå i sommervarmen: Heteslag

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lurt å lagre nr. som du skrev. Det skal jeg jammen gjøre! :)

Anonym poster: a7da4f5f8f37fc8d27cb5520cc8339dc

Skrevet

Et generelt råd: Sørg for å ha nummeret til dyrlegen (helst dyrlegevakt også) lett tilgjengelig. Lagre det på mobilen, og skriv det gjerne opp på en lapp som henger godt synlig. Ikke at det er så vanskelig å bla i katalog eller søke på internett, men om det først skjer noe er det veldig greit å ha alt klart på forhånd.

Noe som er veldig greit å vite nå i sommervarmen: Heteslag

Helt enig og sikkert mange som ikke tenker på det, jeg hadde det ikke lagret på min telefon da ulykken var ute , og det var en søndag og påskedag, der hadde minsten brekket benet og alle veterinærene jeg søkte fram hadde stengt. Så ha lagret nummeret til din faste? Veterinær og en klinikk hvor du vet dem har akuttvakt/døgnåpent. Nå har jeg min faste veterinær på tlf og Oslo veterinærhøgskole lagret på telefonen. Man klarer ikke tenke i panikk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...