Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en gutt og vi har møttes og vært sammen mye i ca 2 måneder.

Allikevel føler jeg at han ser på meg litt som en fuckfriend. Han har sagt at han ikke er keen på noe blodseriøst nå, men at han liker meg utrolig godt.

Han bruker bare og sende meldinger når han vil treffes (har somregel bare sex når vi ses, spiser aldri sammen, han virker litt gjerrig, tilbyr ikke frokost osv).

Han sender ikke melding bare for å si noe hyggelig. Hadde en veldig dårlig følelse sist, for jeg har hatt få sexpartnere. Men han er liksom alt jeg har nå. Dessuten så har jeg ikke sånn veldig følelser for han heller..

HVa er dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Du er hans lille knullevenninne som han kontakter når han vill ha kjøtt på kukensin og som han ikke en gang unner mat. :filer:

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Hvorfor gidder du bruke tid på han? Det eneste han gior deg er dårlig selvfølelse.

• Liker 3
Skrevet

Var borti en sånn selv for etpar år siden. Får fortsatt dårlig smak i munnen når jeg blir minnet på det/ham. At noen ikke vil ha noe seriøst "akkurat nå" er enkleste måten å holde ei jente på vent på.

Det er viktig at du er helt klar på hva DU er ute etter. Om du helst vil ha et seriøst forhold, er det bare å komme seg unna ham så fort som mulig. Og utifra det du skriver her (smser for å si noe koselig osv) så virker det som om du helst vil ha noe litt mer seriøst enn bare en fuckfriend?

Ikke gå lengre enn du føler deg bekvem med uten å angre bare for å være til stede når han er klar for noe "blodseriøst". For det kommer antakelig ikke til å skje på en stund.

• Liker 3
Skrevet

Var borti en sånn selv for etpar år siden. Får fortsatt dårlig smak i munnen når jeg blir minnet på det/ham. At noen ikke vil ha noe seriøst "akkurat nå" er enkleste måten å holde ei jente på vent på.

Ja, det er ganske interessant å observere hvor egoistiske mange folk egentlig er.

Greit å ha dette i bakhodet til enhver tid.

Gjest Katten.
Skrevet

Dessuten så har jeg ikke sånn veldig følelser for han heller..

Og problemet var?

• Liker 3
Skrevet

Og problemet var?

Lurer jeg også på.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Det er viktigere med selvrespekt enn å ha noen når denne "noen" er så feil. Uansett om man er fuckfriends eller har et seriøst forhold skal det ikke være masse negative følelser involvert. Føles det feil, er det antakelig feil. Slutt å møt ham og lær deg å sette pris på å være alene. Du må faktisk ikke ha noen, det er mye bedre å være alene enn å være sammen med noen du ikke føler er riktig for deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er bare utnytting fra hans side og du bør la det være, for selvrespektens skyld.

Anonym poster: 3f9542b3458e6d4ea9d229c1ee89f838

Gjest Janus
Skrevet

Hva er dette?

Et utelukkende seksuelt forhold med en trøtt type.

Om du er interessert i å fortsette med det må du selv bestemme, men jeg hadde ikke forventet at han blir transformert til Prince Charming og vil innlede et forhold med det første.

:)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Men hva vil DU?

Det er faktisk ikke bare han som setter premissene her.

Hvis du er ute etter et forhold, burde du si "jeg er faktisk ute etter noe seriøst, så vi sløser hverandres tid ved å holde på sånn her. Lykke til videre!"

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Men hva vil DU?

Det er faktisk ikke bare han som setter premissene her.

Hvis du er ute etter et forhold, burde du si "jeg er faktisk ute etter noe seriøst, så vi sløser hverandres tid ved å holde på sånn her. Lykke til videre!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...