Gå til innhold

Klarer ikke la vær å sende meldinger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å glemme han jeg forelsket meg i.. måten det ble slutt på var at han plutselig lot vær å svare,han svarte meg med en melding som jeg ikke helt syntes var en god forklaring. og når jeg spør han om helt vanlige ting på melding, så svarer han ikke.. har latt vær å svare meg lenge. jeg møtte han på butikken en gang der han sa at han burde ha svart meg, men at han ikke var så flink på sånt.. men var ellers veldig stille. sa det ikke var noen andre da jeg spurte , og at det var bare at han ikke visste hvor han skulle bo neste år. synes dette virket rart fordi han er en person som ikke bryr seg om avstander når det kommer til kjærleik.. =/

har sendt han 2 meldinger etterpå og han svarer ikke. så måtte jeg spørre han om noe angående et bilde han fikk av meg, men han svarer ikke på det heller. sååå, jeg klarte ikke la vær da.. jeg sendte en melding om at hvis han tenker at det å la vær å svare meg gjør at jeg glemmer han, så fungerer det ikke, og at jeg ikke skjønner hva jeg har gjort som fortjener å bli oversett slik.. at han ikke bare kan klippe tråder til de jentene han har hatt i livet sitt og tenke at det er greit. Savner han som et hælvete.. tenker på han hver kveld før jeg legger meg og når jeg vokner. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen den følelsen, så veldig godt!!

Men jeg tror det beste du kan gjøre er å slette nummeret hans og tvinge deg selv til å ikke ta kontakt. Min erfaring er at gutter rygger unna om jenter blir FOR pågående.

Jeg bor sammen med en venninne som akkurat har vært i den samme situasjonen. Hun klarte ikke å glemme fyren og tok kontakt med ham stadig vekk. Til slutt ba hun meg om hjelp, jeg slettet nummeret hans fra telefonen hennes og fjernet han fra vennelisten hennes på facebook. Gjett om det ble fart i fyren når han oppdaget det, da...

Ikke at jeg anbefaler deg å gjøre dét, jeg vet det gjør vondt for deg men den oppførselen han viser her (måten han gjorde det slutt på og at han lar være å svare på meldinger), tolker jeg som at han ikke er noe å samle på, og jeg er redd du blir enda mer såret i fremtiden om dere tar opp kontakten igjen!

Skrevet

SLUTT Å SKRIV MELDINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha litt stolthet! Det eneste du oppnår er at han synest du er irriterende!

• Liker 6
Skrevet

SLUTT Å SKRIV MELDINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha litt stolthet! Det eneste du oppnår er at han synest du er irriterende!

Stolthet .. det er alt verden snakker om. hva med å faktisk være ærlig og si det man føler .. jeg har respekt for meg selv og prøver å finne ut av ting. han behandlet meg urettferdig, synes det ikke er unaturlig at jeg reagerer på det.å si " jaja, han vil ikke ha meg" hadde vært som å tråkke seg selv ned i søla og si at man ikke er bra nok. så stolthet fremfor alt, neitakk. jeg krever et svar, fordi jeg elsker meg selv mer enn noe annet. :)

Skrevet

Stolthet .. det er alt verden snakker om. hva med å faktisk være ærlig og si det man føler .. jeg har respekt for meg selv og prøver å finne ut av ting. han behandlet meg urettferdig, synes det ikke er unaturlig at jeg reagerer på det.å si " jaja, han vil ikke ha meg" hadde vært som å tråkke seg selv ned i søla og si at man ikke er bra nok. så stolthet fremfor alt, neitakk. jeg krever et svar, fordi jeg elsker meg selv mer enn noe annet. :)

Jeg skjønner absolutt poenget ditt, men samtidig vil en gutt oppleve deg som desperat om du nekter å la ham være i fred (JA, har gått på den smellen selv:P). Synes du skal slutte med meldingene, heve hodet, tenke at "du fortjener bedre enn som så" og vise ham at du klarer deg fint uten ham! :)

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

Det er ikke sikkert han har et svar, eller at han ikke vil gi deg det svaret han har fordi han ikke vil såre deg. Hvorfor må du grave i noe du ikke har godt av å grave i? Du snakker om stolthet og respekt og at du elsker deg selv. Vel da bør du tenke over hvordan du nedverdiger deg selv med oppførselsen din.

Han er ikke intressert i deg, men det betyr ikke at det er noe galt med deg som han skal gi deg forklaringen på. Det han ikke ser i deg er det noen som vil se og det ganger 100. gå videre, ikke skad deg selv mer på denne måten. Det finnes en der ute som venter på deg.. let etter han heller :)

Jeg vet at dette ikke er det du vil høre, men dette er det du BØR høre.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

LET IT GO!

Det er faktisk ikke slik at alle der ute passer sammen med deg. Å slå seg til ro med at det ikke funket, og at det var en eller annen grunn til at han ikke ønsket å fortsette, er ikke det samme som å tråkke seg selv ned i søla. Han ville ikke ha deg? Nei nei, hans tap. Move on og bruk energien på å finne en som vil ha deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår ts legger bort fjortistaktene sine.

"Sendte han en sms, og bilde til og med.." "Men han svarer ikke! buuuuubuuuu..snufs." HAHA! LOL.

Lurer på hvordan de overlevde uten mobil og sms før i tida..buuuuhuuuu.. :-(

Anonym poster: f785d3208bc438283a2fb097e78074a8

AnonymBruker
Skrevet

Herregud du plager jo fyren. La han være i fred!

Anonym poster: e94bb4889e70de68ee8c27cea0f4c0ae

• Liker 2
Skrevet

Foreslår ts legger bort fjortistaktene sine.

"Sendte han en sms, og bilde til og med.." "Men han svarer ikke! buuuuubuuuu..snufs." HAHA! LOL.

Lurer på hvordan de overlevde uten mobil og sms før i tida..buuuuhuuuu.. :-(

Bildet han fikk var foresten et stort maleri jeg malte spesielt til han og jeg la sjela mi i det..

Gjest Anna.S
Skrevet

Bildet han fikk var foresten et stort maleri jeg malte spesielt til han og jeg la sjela mi i det..

Du er klar over at du sikkert kunne blitt anmeldt for trakkasering av han? Det er på tide å la han være i fred. Mal for deg selv ikke for han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper du ikke malte et portrett av deg el han, eller enda verre, begge to.

Da begynner han å bli redd deg...

Tips for å skremme han enda mer. Legg et bilde av han opp etter et bord og plasser en hel haug med telys du tenner på rundt dette bildet. Ta bilde av dette med mobilen din og send ham bildet. :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo sjuk i hodet, ts. Skjerp deg og la gutten få være i fred!

Anonym poster: b8952abbd3d523a9f94ebf6213a06fca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

creepy... Stakkars gutt

Anonym poster: e94bb4889e70de68ee8c27cea0f4c0ae

• Liker 1
Skrevet

Du er jo sjuk i hodet, ts. Skjerp deg og la gutten få være i fred!

Anonym poster: b8952abbd3d523a9f94ebf6213a06fca

Det er åpenbart at TS bør la denne gutten seile sin egen sjø, men du trenger ikke å påstå at hun er sjuk i hodet.

Dette er ingen uvanlig eller unormal følelse. Derimot er det veldig uheldig for den som føler det sånn.

Skrevet

Hvorfor ikke ringe ham? Eller rett og slett møtes og prate ordentlig om forholdet og hvordan dere begge føler? Eller du kan slette nr. hans og ikke ta kontakt med ham i det hele, og prøve å komme deg videre. Om han er interessert vil han nok ta kontakt med deg før eller senere, kanskje han bare trenger litt tid å tenke på :)

Gjest RompeRusk
Skrevet

Min første tanke er at du er ganske ung..

Det eneste du oppnår ved å sende ham meldinger og å "måtte" ha kontakt med ham, er at du presser ham lengre og lengre bort. Du skremmer ham, rett og slett. Tror nok dette er en fase som mange jenter (Og gutter) har vært gjennom (Og forhåpentligvis kommet over :fnise: )

Det beste rådet jeg kan gi deg, er å slette ham fra livet ditt, ihvertfall til å begynne med. Facebook, mobil, msn og andre måter du kan ta kontakt med ham på. Fyll dagene dine, så vil du forhåpentligvis ikke føle like stor trang til å ta kontakt etter hvert :)

Ønsker deg lykke til :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...