Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 De mest fornufige og grundige samtaler har jeg hatt med menn om slike saker...Og også de mest intime betroelser har blitt utvekslet fra de. Hva synes andre?
starie Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Jeg tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre, men mer med person.
Gjest Myumi Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Jeg er nok enig med Starie, men når det er sagt har jeg inntrykk av at når jenter skal gi samlivsråd blir det mye you go girl, girl power og Ricki Lake mentalitet.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Det krever en for å kjenne en. Ingen vet best hva ulven liker enn ulven selv. Kan det egnetlig sies annerledes?
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Man kan sikkert få litt forskjellige "assosiasjoner" når man tenker over dette....og selvsagt må man passe seg! Jeg tror endel tenker at jeg er en skikkelig "mannehater" derfor synes jeg dette er litt morsomt å tenke på. At det var en mann som først og fremst fikk meg til å se at et forhold jeg hadde ikke var "liv laga", og som så hvilken mann jeg levde med. Og dette var ingen mann i "ulveklær". Kvinner - spesielt på nett - virker ofte så usikre, gjør alt de kan for å prøve...Det blir for mye "kakling"(det gjør usikre menn på nett også). . Ellers synes jeg kvinner er veldig humørsyke, PMS. blir lett misunnelige og sjalu...Huff, jeg hadde aldri orket å leve med meg selv, ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå