AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Hei! Jeg leter etter en ny sports-bh, og trenger litt tips. Har ganske stor størrelse (80F hos change), så trenger en som støtter godt. Er det noen som kan anbefale en god en? Det må være mulig å finne den i en butikk, for jeg vil ikke kjøpe uten å prøve størrelsen og passformen først (fint om dere da nevner hvilken butikk det finnes i). Men om den er billigere på nettet tar jeg gjerne imot nettsider også Anonym poster: a3784f1366a2b45f3a9472871fc8e3d3
StjernePerle Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Pierre Robert sine er deilige. Fåes kjøpt i matbutikk og har bra str veiledning på pakka!
lille..trille Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Shock absorber slår alle andre sportsbh'er ned i støvlene, syns jeg. Jeg har str 70E, i vanlige og sportsbher. De koster ganske mye, men er verdt det! 600 tror jeg. Jeg kjøper den på undertøysbutikkene til sørbø her i Stavanger/Sandnes. De har også på løplabbet og noen intersporter (selv om på intersport har de gjerne ikke hele utvalget av størrelser..). Størrelsene går opp til H-cup tror jeg
Rosa.sky Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Støtter forrige innlegg! Pierre Robert er super! Har dog ikke prøvd noen andres, men elske de 5 jeg har fra PR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå