Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg leter etter en ny sports-bh, og trenger litt tips. Har ganske stor størrelse (80F hos change), så trenger en som støtter godt. Er det noen som kan anbefale en god en?

Det må være mulig å finne den i en butikk, for jeg vil ikke kjøpe uten å prøve størrelsen og passformen først (fint om dere da nevner hvilken butikk det finnes i). Men om den er billigere på nettet tar jeg gjerne imot nettsider også :)

Anonym poster: a3784f1366a2b45f3a9472871fc8e3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pierre Robert sine er deilige. Fåes kjøpt i matbutikk og har bra str veiledning på pakka!

Skrevet

Shock absorber slår alle andre sportsbh'er ned i støvlene, syns jeg. Jeg har str 70E, i vanlige og sportsbher. De koster ganske mye, men er verdt det! 600 tror jeg. Jeg kjøper den på undertøysbutikkene til sørbø her i Stavanger/Sandnes. De har også på løplabbet og noen intersporter (selv om på intersport har de gjerne ikke hele utvalget av størrelser..). Størrelsene går opp til H-cup tror jeg :)

Skrevet

Støtter forrige innlegg! Pierre Robert er super! Har dog ikke prøvd noen andres, men elske de 5 jeg har fra PR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...