Gå til innhold

Er det vanlig og ha dessert når man serverer buffe til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal servere Buffe/amerikansk mat og skal ha kaffe og kaker etterpå. Regner med det blir mye kaker så jeg lurer da på om det blir for mye med dessert i mellomtiden eller dette er noe vi bør ha?

Tenkte i såfall noe lett som is og jordbær eller sjokolademousse eller kansje en liten dessert buffe? Men ser for meg at da folk er så mette når det blir kaffe og kaker at ingen orker noe og det er jo litt synd.

Hva er vanlig når man serverer buffe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vis dere velger dessert så ville jeg gått for noe lett og som inneholdt noen form for bær eller frukt.

Anonym poster: 923ab7126f6a767c53c612f5338bf4c7

• Liker 1
Skrevet

vi skal ha koldtbord som "forrett" og hovedrett, og tenker å sette frem is, frukt, bær sammen med kakene og kaffen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig med dessert også ved buffet. Ikke dessertkaker, men fromasjer og puddinger og slikt er vanlig å få. Hadde blitt litt lang i masken om det ikke var dessert. Er jo alltid plass til det i dessertmagen.

Anonym poster: c8fa5e603c58c640912e2dde39724f88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal servere Buffe/amerikansk mat og skal ha kaffe og kaker etterpå. Regner med det blir mye kaker så jeg lurer da på om det blir for mye med dessert i mellomtiden eller dette er noe vi bør ha?

Tenkte i såfall noe lett som is og jordbær eller sjokolademousse eller kansje en liten dessert buffe? Men ser for meg at da folk er så mette når det blir kaffe og kaker at ingen orker noe og det er jo litt synd.

Hva er vanlig når man serverer buffe?

Det vanlife er å ha dessert sammen med kakene

Anonym poster: 1b19b16b9275c45dd734816adf8cf948

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener det holder med kaker, men ville hatt noe friskt som frukt eller bær sammen med kakene!

Skrevet

Da vi vurderte buffet ble dessertene satt frem litt "ut i måltidet", som en dessertbuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...