Gå til innhold

Bestille kjøkkenmaskin fra amzon.co.uk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en Kitchen aid maskin, men kom for en stund tilbake over Kenwood KMX51 og har funnet ut at jeg heller skal gå for den. er rimelig stor prisforskjell og den har bedre styrke en kitchen aid. Problemet er at jeg kan ikke finne noe sted i Norge hvor de selger denne i lyseblå, men det gjør de på amazon.co.uk.

Noen som har bestlt kjøkkenmaskin/andre el atrikler der før? holder det med ett adapter til stikkontakten eller må jeg ha en omformer? hvordan blir dette med toll osv ??

(jeg kan virkelig ingen ting om det å gjøre ting over nettet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke amazon.co.uk sender elektriske artikler til norge (iallfall ingen av de tingene jeg har hatt lyst til å kjøpe der), så da må du isåfall få den videresendt av noen i et annet land. Men jeg har ikke sjekket akkurat Kenwood'en du har sett på da, så du kan jo ha flaks :)

Du trenger kun adapter og ikke omformer om du kjøper fra england, men stikkontaktene der er gjerne svære og stygge i forhold til de norske :gjeiper:

Toll tror jeg du slipper, men du må betale moms (25% av kjøpesum + porto) og et gebyr til de som fortoller for deg, ca 200 kr men det avhenger av selskapet (f.eks posten, ups, dhl osv).

Skrevet

Får man kjøpt noe annet enn bøker fra amazon da? :/

Jeg har snusa litt på amazon selv og får ikke kjøpt noe..de sier alltid at de ikke sender til norge!

Hva med ebay?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...