Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken er den mest populære mulberryveska? Og får man kjøpt dem i Norge? (ikke fake)

Endret av Irim
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

stikk nedi Akersgaten, de har det meste, og kan bestille alt.

Mulberry-tote-2012-spring-summer.jpg

Endret av Wonders
Gjest puffy
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de mest populære modellene er Alexa, Brynmore og Bayswater. Du får kjøpt Mulberry på Mulberry butikken i akersgata eller på blant annet 4women :)

Skrevet

Lol, det er vel det samme hvem som er mest populær? Kjøp nå heller ut i fra hva du liker selv.

Ja, du får kjøpt Mulberry vesker i Oslo. Meget hyggelig butikk som ligger i Akersgaten.

• Liker 1
Skrevet

Takk, og jepp skal finne den veska jeg liker best :jepp:

Skrevet

Synes Mulberry Oversized Alexa er finest :)

• Liker 1
Skrevet

Alexa og Bayswater er de mest populære, men jeg ville anbefalt deg en Louis Vuitton-veske istedenfor :) Hadde en bayswater jeg kjøpte i akersgaten, men den ble ødelagt. LV-veskene holder så godt som hele livet. Jeg fikk min første da jeg var 16 (bare en vanlig speedy (20" tror jeg)), og den er like fin i dag:) Den eneste "bivirkningen" er at de med lyst kalveskinn på håndtaket kan få litt mer honningfarget håndtak, men det skjer ikke med alle:)

Skrevet

Hvis du velger Mulberry anbefaler jeg å styre unna de mest populære, særlig Alexa og Bayswater. De er jo så overeksponert at en HM veske er mer original. I det hele tatt har jeg følelsen av at Mulberry er på vei ut etter at annenhver fjortis har anskaffet seg en.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på både Alexa og Bayswater <3

Anonym poster: 1554fb6cec10aca29d3c549139b98147

Skrevet

Jeg syns mulberry er ett oppskrytt merke , Louis derimot :rodmer:

Skrevet

Alle har vel snart en Mulberryveske, kanskje heller finne en annen designerveske. Lurer litt på denne, synes den er råfin :rodmer:gucci-skulderveske-svartbrunt-ponnyhar

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Oversized Alexa i en special edition - har ennå ikke sett noen som har lik, verken i Norge eller andre steder. Jeg synes ikke Bayswater er så veldig fin, den blir for kjerringaktig for meg + for liten, men hver sin smak.

Louis Vuitton er jeg ikke noen fan av, synes veskene er ekstremt glorete og harry med logo og mønster overalt, og med tanke på alle kopiene som finnes der ute synes jeg i grunn alle LV jeg ser rundt meg ser ut som fake.. :sjenert:

Er enig i at Mulberry har blitt veldig "fjortishype", og derfor har jeg litt kvaler med å kjøpe flere vesker derfra. Samtidig synes jeg mange av de ulike designerveskene (hvertfall de som "alle" har) har en tendens til å være veldig glorete, og det takler jeg rett og slett ikke.

Anonym poster: 2ae26f4bb626e7db33a8c98cb95ebfb6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du AB som har skrevet rett over her. Er veska du har i en grei størrelse til å bruke som studentveske til bøker, data og slikt?

Skrevet

Jeg synes Mulberry har kjempeflotte vesker, og har en Bayswater og en Daria selv. Elsker Dariaen, men den er jo liten dersom en ønsker en veske med stor plass. Kunne tenkt meg en Tillie også, men det ser ut til at disse er gått ut av produksjon:-(

AnonymBruker
Skrevet

Du AB som har skrevet rett over her. Er veska du har i en grei størrelse til å bruke som studentveske til bøker, data og slikt?

Den er superstor, får plass til både 13" MacBook (med pc-veske-ting på) + et par bøker, lommebok, drikkeflaske ++. Det er forsåvidt litt av grunnen til at jeg kjøpte den, jeg får rett og slett plass til alt jeg trenger and then some :strix:

Og man kan bære den i hanken eller ha den over skuldra, utrolig praktisk! :happy:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Mulberry har kjempeflotte vesker, og har en Bayswater og en Daria selv. Elsker Dariaen, men den er jo liten dersom en ønsker en veske med stor plass. Kunne tenkt meg en Tillie også, men det ser ut til at disse er gått ut av produksjon:-(

Neei, det ligger fortsatt et par Tillie-vesker, både i standardstr. og oversized på mulberry.com. Jeg vet ikke hva de har i Akersgata for øyeblikket, men de er veldig behjelpelige med å få tak i ting :goodbye:

Skrevet

Ja, har sjekket Mulberry.com, og ser at det ligger noen der, til redusert pris også. Men jeg ønsket meg selvfølgelig en i sort, og det er der ikke noen igjen av:-(

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har sjekket Mulberry.com, og ser at det ligger noen der, til redusert pris også. Men jeg ønsket meg selvfølgelig en i sort, og det er der ikke noen igjen av:-(

Uflaks! :tristbla:

Jeg har veldig lyst på Tillie i mørkeblå, har alltid hatt lyst på en mørkeblå veske. Men vet at jeg burde kjøpe svart, rent praktisk.. Og Tillie er jo innmari fin i svart, også den "slangeskinn"-varianten som var :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...