Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja,hva synes dere om Linni? Jeg synes hun virker som en skikkelig omsorgsfull og snill person,som tar seg selv lite høytidlig. Syns eksen Bernhard virker mindre smart og temmelig desperat!

Anonym poster: 6ec321cf3161f3123d6346737b479e2d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Basert på filmen av henne so m ble postet i Frue-tråden,

kjenner jeg at jeg blir veldig bekymret for ungen hennes.

Anonym poster: 84306f896124f5d30de301b7209f74cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt Linni. Synes ikke det er noenting morsomt med alle disse nedverdige kommentarene hun fr slngt etter seg i form for "spøk*", for jeg digger jenta :)

Anonym poster: ebafb345fc2ae26d6039b18ad4979670

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker Linni kjempe godt. Når jeg leser bloggen så får jeg et inntrykk av at hun er en utrolig omsorgsfull person. Hun snakker aldri dritt om noen eller kommer med små stikk. Hun skryter mye av folk og virker kjempe snill. Når hun skriver om alle jobbene og oppdragene hun har så virker det som om folkene hun jobber med liker henne veldig godt. Hun prøver ikke å gjemme reklame ved å snike det inn i random innlegg. Jeg syns hun virker kjempe flink med sønnen sin.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Synes hun er veldig søt. Får lyst til å bysse henne som en liten baby mens jeg synger nattasanger :Nikke:

Det er en eller annen form for "morsinstinkt" som dukker opp når jeg ser henne. :rodmer:

Endret av Sinner
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker og Linni veldig godt. Synes hun er helt annerledes når hun er mer privat, enn slik hun fremstår i media til tider.

Synd hun har fått barn med en slik dott som Bernhard, men godt for sønnen hennes at han hvertfall har en sympatisk forelder!

Anonym poster: 26914d76bb38e39cb9fe8ee0ca32ed25

AnonymBruker
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=G9VnyOnewU0&feature=player_embedded#!

"Krangel med Bernhard"

98 % av krangelen består av Linni som kjefter på kjæresten og 2% av han som svarer.

Hun har dårlig tid - det har ikke han.

Hun er forsinket og når hun allerede er for sent ute

- begynner hun å fikse klær, hår osv som hun burde ha gjort tidligere.

Og i stede for å gjøre de tingene hun skal - bruker hun tiden på å bygge opp konflikt etter konflikt etter konflikt etter konflikt.

Det som overrasker er vel at det var hun som gikk - og ikke han.

• Liker 2
Skrevet

Liker Linni! Synes hun virker som en veldig omsorgsfull person og ikke minst en god mor :)

Skrevet

Jeg synes hun er veldig søt og hun virker som en omsorgsfull mor. Når det er sagt synes jeg hun er litt harry... Klesstilen hennes er helt grusom, og jeg skjønner ikke hvordan hun orker å ha en slik "jobb" som hun har :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns hun virker som ei fantastisk jente. Bare synd at hun har valgt silikon, glamour osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bernhard elsker henne ennå og gir ikke slipp. Men han skulle alltid ha sex og det ble for mye for Linni. Vi er da ikke levende sexmaskiner heller. Jeg tror forholdet endte pga mas og for liten tid sammen. Linne er god som gull, og er en helt annen blogg en frua sin. Frua er overstylet og uten personlighet.

Anonym poster: 2ab91e1fc5121b5b30dfea81721fc503

Skrevet

Synes hun er søt, men harry! Og den babystemmen går meg på nervene...

• Liker 4
Gjest RompeRusk
Skrevet

Synes hun virker som en utrolig skjønn og omsorgsfull person :)

AnonymBruker
Skrevet

Bernhard humper jo på Paradise-Madelen, så han er vel litt ferdig med Linni nå :)

Anonym poster: 18e3755199696da9aaf725a2b1430c8b

AnonymBruker
Skrevet

Står det i se&hør? Hvorfor skrev Linni at eksen drev et helvete med henne om dagen? Noen som kjenner de privat?

Anonym poster: 2ab91e1fc5121b5b30dfea81721fc503

Gjest Bella90
Skrevet

Jeg synes Linni virker som ei utrolig søt og omsorgsfull jente. Tror hun er en utrolig flink mor!

Men jeg skal helt ærlig innrømme at før jeg begynte å lese bloggen hennes og så noen episoder av serien hennes trodde jeg hun var typisk "blond og dum".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Linni kjempegodt. Det jeg ikke liker er at hun klarte å bli smelt på tjukka av en sånn fyr. Har skumpet borti ham på byen og fytti grisen for en smakløs fyr.

Anonym poster: 447d90a8b96d430c5f06968a08a6c26a

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke at det gårde så galt at hun sier "pappa er dum" når gutten er ikke forstår det en gang. Hun sa d jo ikke i et sint/surt tonefall, så tviler på at han har fått varige skader av det;) linni virker som en utrolig positiv og herlig jente:) Bernhard var utro og er dessverre ganske umoden. Synd fordi han elsket henne virket det som. Selv om han er sammen med hun fra paradise er det tydelig at han ikke er over linni enda.

Skrevet (endret)

Basert på filmen av henne so m ble postet i Frue-tråden,

kjenner jeg at jeg blir veldig bekymret for ungen hennes.

Hvorfor det?

Hvor mange foreldre tror du ikke til tider diskuterer foran ungene sine? Jeg sier ikke at det er ok, for det kan så absolutt gjøre skade (i alle fall høylytte rope-krangling), men det er dessverre en menneskelig feil å ikke klare å styre seg og vente til ungen har lagt seg, dersom det er noe som må diskuteres.

Jeg synes hun virker som en god mamma, som elsker sønnen sin over alt. Dessuten så ble jeg selv litt svett av hvordan mannen hennes oppførte seg. Han gjorde ikke så mye ut av seg, men han var så likegyldig og "tror mamma skal ha mensen snart jeg" at jeg skjønner godt Linni ble frustrert!

Edit: Ser det er blitt slutt mellom dem, følger i grunn ikke så mye med på sånt jeg, men det forundrer meg i grunn ikke. Han oppførte seg ganske respektløst mot henne..

Endret av Teriyaki
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...