Gjest Pepsi89 Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Fikk mensen 28mai og ble ferdig 4 juni. Eggløsningen er vel ca 12 dager etter første mensdag. Har veldig lyst til å teste, men er redd for at det er for tidlig? Har hatt til tider litt smerter nederst i magen i den siste tiden, har også hatt litt gulping for å si det sånn da. Følt meg litt kvalm til tider, men er redd for at det kan være psykisk. Har veldig lyst til å teste i morgen tidlig. Skal i utgangspunktet få mensen igjen til mandag ca.
Mafalda Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Personlig ville jeg ventet til mandag, for å se om mensen kom. Kommer den ikke, så kan du teste- og har spart et par hundre kroner på bortkastede tester.
stine889 Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Jeg klaarer bare ikke vente med å teste selvom jeg vet at det som oftest er null vits i. Hvis du har billigtester så blir det hvertfall ikke så dyrt da Er jo de som får positiv 10-12 dpo.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 lavpris-tester heter en side. Anonym poster: 11c3de9403d740aecd8c076e3b7b0d41
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Jeg er i akkurat samme båt som deg! Første dag i min siste mens var 27.mai... Jeg testet i dag selvom det er aaaaalt for tidlig og jeg visste den kom til å bli negativ. Men selvom el var for ca 12 dager siden, vet jeg ikke når jeg evt har blitt befruktet... Så jeg kommer ikke til å teste før til neste helg! Så da får jeg bare roe ned og kjenne på kroppen min til den tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå