Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pepsi89
Skrevet

Fikk mensen 28mai og ble ferdig 4 juni. Eggløsningen er vel ca 12 dager etter første mensdag. Har veldig lyst til å teste, men er redd for at det er for tidlig? Har hatt til tider litt smerter nederst i magen i den siste tiden, har også hatt litt gulping for å si det sånn da. Følt meg litt kvalm til tider, men er redd for at det kan være psykisk. Har veldig lyst til å teste i morgen tidlig. Skal i utgangspunktet få mensen igjen til mandag ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville jeg ventet til mandag, for å se om mensen kom. Kommer den ikke, så kan du teste- og har spart et par hundre kroner på bortkastede tester.

Skrevet

Jeg klaarer bare ikke vente med å teste :P selvom jeg vet at det som oftest er null vits i. Hvis du har billigtester så blir det hvertfall ikke så dyrt da :) Er jo de som får positiv 10-12 dpo.

Gjest Pepsi89
Skrevet

hvor kjøper man billige tester da?

AnonymBruker
Skrevet

lavpris-tester heter en side.

Anonym poster: 11c3de9403d740aecd8c076e3b7b0d41

Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Jeg er i akkurat samme båt som deg! Første dag i min siste mens var 27.mai... Jeg testet i dag selvom det er aaaaalt for tidlig og jeg visste den kom til å bli negativ. Men selvom el var for ca 12 dager siden, vet jeg ikke når jeg evt har blitt befruktet...

Så jeg kommer ikke til å teste før til neste helg! Så da får jeg bare roe ned og kjenne på kroppen min til den tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...