Gjest saya Skrevet 21. juni 2012 #1 Del Skrevet 21. juni 2012 Håper på tips fra reisevante damer! Vi lurer på å feire nyttårsaften i utlandet i år. Hvor bør vi dra? Tenker på en europeisk storby, noen som har anbefalinger? Hva bør vi gjøre/ikke gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Del Skrevet 21. juni 2012 var i london et år! det var kjempe gøy!hadde en kjempe fin tur! har ikke feiret i noen andre storbyer så kan ikke sammenligne noe. Anonym poster: 0177d8137fc738f07645b3b44286fadd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. juni 2012 #3 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har ikke feiret selv, men kjenner flere som har vært i London og Stockholm. I Stockholm var det visstnok ganske dødt, de fleste gjør som oss nordmenn - feirer hjemme med venner. De fleste restauranter var stengt og det var ikke noe felles opplegg. I London er det mer vanlig å feire ute på restauranter og klubber, og man bør være ute med reservasjoner i god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 22. juni 2012 #4 Del Skrevet 22. juni 2012 Reis til New York. Nyttårsfeiring på Times Square er legendarisk! Har feiret nyttår i London, Paris, Roma, Berlin, New York, Sydney, Tokyo og Bangkok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saya Skrevet 22. juni 2012 #5 Del Skrevet 22. juni 2012 Reis til New York. Nyttårsfeiring på Times Square er legendarisk! Har feiret nyttår i London, Paris, Roma, Berlin, New York, Sydney, Tokyo og Bangkok. Har såååå lyst til å dra til New York, men vi får ikke til det i år tror jeg....Men det står på lista! Lurer litt på London som flere skriver om. Er restauranter/utesteder åpne utover kvelden/natta? Kan man f.eks bestille bord på en restaurant og bli der hele kvelden? Hva bør man gjøre? Veldig glad for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 22. juni 2012 #6 Del Skrevet 22. juni 2012 Reis til New York. Nyttårsfeiring på Times Square er legendarisk! Har feiret nyttår i London, Paris, Roma, Berlin, New York, Sydney, Tokyo og Bangkok. Hvordan var nyttår i Tokyo? Lurer på om jeg skal det i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #7 Del Skrevet 22. juni 2012 Enig i Times Square, New York. Mer fantastisk nyttårsfeiring skal du lete lenge etter. Vil du prøve noe mer eksotisk i varmere strøk kommer Dubai som en god nummer 2. Booker du hotellrom på The Address, med utsikt mot Burj Khalifa får du se et fyrverkeri du aldri har sett maken til. I tillegg vil du fra hotellet hver 30 min se en 60 m høy dansende fontene til arabisk musikk som virkelig setter deg inn i en 1001natt stemning. Anonym poster: 45d39c76e1ef6752b4b264a5f3346120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 22. juni 2012 #8 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvordan var nyttår i Tokyo? Lurer på om jeg skal det i år En helt annerledes feiring enn det jeg er vant til. Ikke noe særlig fest feiring slik som NY, Sydney, London og Berlin. Det meste av butikker og restauranter er stengt. Feiringen foregår som oftest i et lokalt shintotempel med tusenvis av japanere. Når jeg tenker etter så var det faktisk en behaglig feiring, og for kona som er buddist, var det drøm som gikk i oppfyllelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. juni 2012 #9 Del Skrevet 22. juni 2012 Reis til New York. Nyttårsfeiring på Times Square er legendarisk! Helt enig! Kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå