(-:Aerius:-) Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Har brukt I.d i mange år, men jeg er lei av at den blir blank, og at den forsvinner i løpet av få timer. har prøvd Tikey, Everyday, Kiss me, og et lass med andre mineralsminkemerker også, men er ikke fornøyd med noen av de. Maybelline 24 h super stay, og Clarins everlasting, er eks på fdt som sitter godt, MEN jeg får urenheter av de. Har prøvd ut Mac studio fix powder foundation, men huden min er overhodet ikke interessert i å så mye som motta produktet på huden. I tillegg til at den lyseste fargen er så kritthvit at jeg ser ut som et lik. Andre tips til foundation med god dekkevne, som sitter godt?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Har du prøvd i.d sin matte? Blir ikke bland og sitter lenge, spesielt om du bruker denne under. Eneste minuset er at den matte er vanskeligere å legge enn den originale. Anonym poster: a00493764fbdb99e668356d8cb4bff3b 1
(-:Aerius:-) Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2012 Ja, har prøvd den matte, men den blir blank på meg...
terri Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har forsatt ikke funnet den perfekte foundation, men det kan nevnes at jeg er mye mer fornøyd med Glo minerals, enn Id (både orginal og matte) Viss du blir fort blank, vil jeg anbefale deg det pressa pudderet til Glo. Har lyst å prøve LA minerals neste gang! får bare ikke til å bestille...
sologsommer Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 (endret) har hørt at mineral hygienics holder lenge og man kan fort og enkelt få en god dekkevne. Har selv bestilt, så den kommer i posten snart gleder meg til å teste den ut! les denne Omtalen Endret 23. juni 2012 av sologsommer
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Ja, har prøvd den matte, men den blir blank på meg... Men hva bruker du av hudkremer da? Har lagt merke til at det er mange som kjøper foundation i dyre dommer, men så smører de seg med spenol til 7 kroner i ansiktet får de tar på seg foundationen. Da er det jo ikke rart man blir blank.. En hudkrem som virkelig har hjulpet på blankheten min er denne: Min lenke Anonym poster: a00493764fbdb99e668356d8cb4bff3b 2
Gjest puffy Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Hvis pris er urelevant hadde jeg kjøpt Chanel Mat Lumiére sin. Jeg har normal/fet hud og den jevner ut røde flekker og har en veldig bra dekkevne! Tror den ligger på 400-480. Verdt å prøve :-)
Stellia Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Make Up Forever - HD Foundation NARS - Sheer Glow Foundation Chanel - Vitalumiere Aqua Foundation Supre alle sammen!
Judy.F Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har slitt med det samme som deg når det kommer til id, men nå bruker jeg Dior Forever. Den dekker godt (dekker alle fregner og urenheter hos meg) og holder hele dagen så lenge den er påført godt.
Inwe Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Nå kommer jo alle med kjempedyre fancy merker, så da tenkte jeg jeg skulle komme med en man får kjøpt på H&M Jeg har alltid sliti meg blank hud og fudantions som ikke sitter hele dagen, helt til jeg prøvde second skin fra max factor. Ikke har jeg fått urenheter av den heller, så jeg er veldig fornøyd
LittDiva Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 Kjøpte Tromborg sin nye pressed powder for noen dager siden. Kjempefornøyd! Dekker bra ,ser naturlig ut og trenger ikke concealer under engang. Dette er en mineralsak, en mellomting av foundation og pudder.
Honesty Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Hvis du skal ha god dekkevne, og vil ha flytende foundation, kan du teste ut enten Estee Lauder Doublewear, eller Revlon Colorstay. EL får du i mange parfymerier, men Revlon må du kjøpe på internett.
2shy Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 Guerlain Extreme. Dyr, 480 kr, men den dekker og holder HELE dagen. Blir ikke blank, men sørg for at du bruker riktig ansiktskrem også. Skaff deg en tester på denne og prøv i noen dager
terri Skrevet 24. juni 2012 #14 Skrevet 24. juni 2012 kom foressten på at Helena rubenstein sin spectaculor er veldig bra Har nettopp prøvd mineral hygienics og var ikke fornøyd. var kjempeskuffa siden HC skrytte den opp i skyene... Slet med å få fargene til å matche huden min og, veldig rosa av seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå