Gjest Madam Felle Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Dere får flytte dette om det er på feil sted. Lurer på hvor en kan finne ut hvor det finnes Internasjonale grunnskoler i utlandet. Vi har planer på å flytte til Spania neste sommer, og jeg har begynt å tenke på om jeg vil at barna skal gå på en Internasjonal skole i stedet for en norsk. Det hadde jo blitt en veldig stor fordel for de med tanke på engelsk senere. Samtidig kan jeg undervise de hjemme selv i norsk. Er det noen som har en link til slike nettsteder?
Gjest Myumi Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Ministry of Education i Spania burde ha en oversikt over landets internasjonale barne- og ungdomsskoler. Her er en direkte link til dem; Ministry of Education
Gjest Madam Felle Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Nå er ikke jeg en kløpper i spansk, og da blir denne siden unyttig for meg. Men ellers takk for hjelpen. :D
Ingeborg Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Hvis du går inn på Google og søker på "International school Spain" så får du en mengde treff.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. februar 2004 #5 Skrevet 8. februar 2004 Takk, skal sjekke det ut med en gang. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå