Gå til innhold

Du er fantastisk!

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Ser at det er mange tråder her inne der både kvinner og menn skriver om hva som er turn-off osv hos det motsatte kjønn. Det de glemmer er at noen kan bli veldig lei seg av det, selv om det ikke er intensjonen. Så jeg vil bare si til alle her inne: Du er fantastisk! Uansett om du er lav, høy, tynn, frodig, små pupper, store pupper, six-pack, kosemage, blondt hår, rødt hår, brunt hår så er du enestående! Aldri glem det! :klem:

Endret av avocadoen
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda2011
Skrevet

Ser at det er mange tråder her inne der både kvinner og menn skriver om hva som er turn-off osv hos det motsatte kjønn. Det de glemmer er at noen kan bli veldig lei seg av det, selv om det ikke er intensjonen. Så jeg vil bare si til alle her inne: Du er fantastisk! Uansett om du er lav, høy, tynn, frodig, små pupper, store pupper, six-pack, kosemage, blondt hår, rødt hår, brunt hår så er du enestående! Aldri glem det! :klem:

Fint sagt:)

Gjest Lille-pus
Skrevet

:klappe:

Rett ord til rett tid, avocadoen :dagens-rose:

Gjest Hannee
Skrevet

Veldig flott tråd :)

Jeg er allergiker, og holder meg mye inne, selv når sola har vært klar og stor og skinnende, har jeg holdt meg inne. Jeg er bleik. Jeg er av og til hoven i ansiktet på grunn av allergi, og bleik. Og like fin! :)

Gjest Leopard
Skrevet

Godt sagt :smilyblomst: Stooort + til deg!

Skrevet (endret)

Jeg neier og bukker, i like så , TS :foto:

598718_10151069604506654_1739513139_n.jpg

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...