Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forslag? Noen meninger om nokia active?

Anonym poster: 8890f25b3d07c10905bdcb67cc65d959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sony xperia activ, eller samsung xcover. Har førstnevnte sjølv, heilt ok. Tåler vertfall å bli våt, ramle i bakken osv. Den andre har fått veldig bra kritikker, og er ltt større skjerm o.l vist det betyr noko. Men det kan godt vere det er komt nyare telefonar på markedet etter eg dreiv å sjekka slikt.

Skrevet

Skaff deg en gammel nokia, de holder til dommedag.

Hvis du vil ha en telefon som bare er beregnet på ringing/teksting, så anbefaler jeg Samsung B2710 (xcover 217) du kan søke den opp på youtube, der er det div filmer av at de har puttet mobilen i en gullfiskbolle, og så ringer de til den :)

Ellers har jeg snakket med en som har SE xperia active, han hadde ved et uhell vasket mobilen på 90 grader i maskina. Og ettersom jeg snakket med han i den telefonen kan jeg anslå at den fremdeles virket kjempefint.

Ellers har jeg hørt mye fint om nokia n9, sett diverse videoer på youtube der folk har brukt skjermen som hammer. (Det var enten n8 eller n9).. Og så er det veldig bra kamera på dem i tillegg. Har vurdert en slik selv, fordi jeg er meget flink til å ødelegge telefoner :) Nokia Lumia skal også være bra.

AnonymBruker
Skrevet

Takk dere, samboeren som skal ha ny tlf.

Jeg har nokia n8, helt grei telefon - men kamera er langt i fra så bra som de vil ha det til!

Anonym poster: 8890f25b3d07c10905bdcb67cc65d959

Skrevet

Galaxy Xcover (smarttelefonen) er nok den mobilen som tåler mest av dagens vanlige telefoner.

AnonymBruker
Skrevet

Motorola Defy!

Anonym poster: 44ede1a71518d055f5cf7b188dc4127d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...