Gå til innhold

Jeg trenger en hobby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingenting å ta seg til på fritiden min. Jeg bare jobber, spiser, sover, jobber, jobber og er med venner. Kjenner jeg er lei dette rutinelivet og ønsker å finne meg en hobby.

Har ikke tålmodighet til å sitte så mye i ro om gangen, så strikketøy, sytøy, bøker osv blir jeg fort lei av.

Tenker på å lære å ri, men er litt redd for store hester.

Trening liker jeg ikke. Kun dans, men er ikke flink/motivert nok.

Sukk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ri på ponnier! ;)

Anonym poster: 85abcfb55c18d35a4a0bff84c455be08

Skrevet

Treningssentre har flere morsomme timer som inneholder dans!! Ihvertfall sats :) for eksempel sh'bam og zumba :D

Gjest Peaches
Skrevet

du kan fint ri på små hester da eller ponny. anbefaler deg å begynne med det! det er å sinnsykt gøy å ri! :gjeiper:

Skrevet

Det er mye man trenger.... :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Fotokurs, språkkurs, keramikkurs, malekurs, sykurs, frivillighet, være med i turgruppe(turistforeningen), kampsport, kajakk, fisking, ......det var det jeg kom på til nå.

Anonym poster: 3759b7287fa50315a4cd0f4025c54ab0

Gjest EasyRider
Skrevet

Foto er spennende og du kan bruke det på kajakkturer, fjellturer, turistforeningen, ferier mm og har du en time av og til så får du til noe.

Hvis du jobber mye så er foto balsam for sjelen. Og du kan jobbe med å lage noen fine forstørrelser til hjemmet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Seiling!

Anonym poster: a85909378bb1425510bf492256e7ac57

Gjest Bella90
Skrevet

Jeg synes du skal lære deg å ri du har lyst. Det er kjempe gøy! Finnes ingenting som er deiligere enn å ta seg en ridetur og bare koble ut fra alt maset ellers. Jeg var også redd for hester i starten, det er trossalt svære dyr. Men det er noe man venner seg til og blir tryggere på etterhvert.

Skrevet

Jeg må jo bare stemme i med at foto er en glimrende hobby som kan kombineres med så masse annet. Alle opplevelser jeg har blir sterkere gjennom kameralinsen: turer, konserter, bryllup, familieturer, vennelag, naturen rundt meg, barna mine som blir eldre etc. Da kan jeg fotografere når jeg er rastløs og vil bevege meg og redigere når jeg har behov for å sitte i ro. Har ulike kamera til ulike behov: speilrefleks med ulike objektiv, kompaktkamera som tar bilder i jpg/raw og vanntett kamera: alt glimrende til sitt bruk. Er en sosial kan en bli med i en fotoklubb og delta på fotowalks, konkurranser, kurs og turer med kamera i sekken. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...