AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Og eg trenger litt hjelp til å finne eit fullstendig antrekk. Kvit brudekjole er uaktuelt og heller ikkje kjempehøge hæler (eg klarer 5-8 cm, spørs på tjukkelse på hæl, jo tjukkere - jo bedre). Mine krav: - må være passe pyntet, slik at det kan brukes ved seinere anledninger også. - noe som skjuler magen litt. - være passende for tidlig høst. Noen som har gode ideer, tips, nettsider, etc? Anonym poster: 25aff0df02423e6768e8df68ba793bc9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Kan forresten nevne at eg er 170 cm høg, er bleik (blir som regel ikkje brun) og har mest sannsynlig mørkt hår eg skal gifte meg. Farger har igrunn ikkje så mye å si for meg, kan kle meg i det meste - svart eller fargerikt (pleier å unngå kvitt, vil ikkje at evt. skit skal være ekstremt synlig). Mannen skal mest sannsynlig brukte svarte boots, mørke jeans, kvit skjorte og svart dressjakke. TS. Anonym poster: 25aff0df02423e6768e8df68ba793bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå