Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Hvor i Oslo driver de med airbrush tanning? Noen som har prøvd det? Hvor mye kostet det? Hvor lenge varte fargen? -Tanya
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Jeg har også lyst til å prøve dette, men har meg ikke fått tatt tiden til det. Mener at Magic hudpleie på Oslo city har dette og at det kostet rundt 450 kr. Hvor lenge det varer og hvordan resultat blir, vet jeg dessverre ikke. Men det må jo være genielt å få noen til å ta første "laget" med selvbruner, og deretter evt. følge opp med selvbrunner hjemme. For det holder kanskje like lenge som selvbruner til hjemme bruk.
Gjest Paff Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Kjenner ikke til Oslo men jeg har gått flere ganger til Airbrush-behandling hos Kjerstis Hudpleie i Bergen. Har inntrykk av at stadig flere salonger tilbyr denne hurtige måten å bli brun på. Jeg har betalt kr.250 per gang. Fargen har vart i ca 4 dager. Jeg har prøvd å ta flere ganger etter hverandre for å se om det blir en mørkere og mer holdbar farge etterhvert, men det fungerer ikke. Fargen blir skjoldete hvis man ikke skrubber restene av før en ny behandling. Airbrush er genialt når man trenger å bli brun i en fei - f.eks til julebordet, bryllupet el. lign (skulle ønske dette fantes da jeg giftet meg, hadde sluppet masse styr med solarium!). Psst. For de som ikke vet hva dette er så står man altså naken i en dusj (med engangstruse og hette på) og blir sprayet inn med selvbruningskrem av en hudpleier el.lign. På forhånd må man ha peelet huden godt og smurt seg inn med en god lotion. Etter dusjingen bør man ha løse klær og unngå vann/dusj de første 5-6 timene. Brunfargen kommer med en gang, men først etter 5-6 timer er man gyllen og fin.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Så fint med tilbakemeldingen på hvordan det funker. Men hvis man skal gjøre det på vintern, er det jo ikke så lett med lite og ledige klær. Man må jo dessverre pakke seg godt inn i dette landet, slik at man ikke fryser seg halvt i hjel. Farger selvbruneren av på klærne? Har opplevd med en del av de selvbrunerne man kjøper, at det blir brune rander på klærne.
Gjest Paff Skrevet 8. februar 2004 #5 Skrevet 8. februar 2004 Du kan godt ha masse klær, men ikke noe som strammer. Jeg har kuttet ut BH og hatt en løs skjorte/genser på veg hjem etter behandlinger. Og ja, overskuddsfargen (som du dusjer av deg etter 5-6 timer) farger av. Men jeg har glemt meg og stilt i hvitt undertøy, og fargen har gått av i vask.
bare meg 79 Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 hmmm dette høres ikke ut som det jeg har prøvd. Lå på en benk og ble sprayet, det var behagelig 8) jeg tok peeling der, så det skulle bli veldig bra og det ble det. Det varte i 14 dager, men tror det var fordi jeg smurte meg hver dag, det var veldig fint. tror jeg bet ca 1100. vet det er litt dyrt, men det var verdt det og så er det mye bedre for huden enn solarium
Isiselin Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 Hvordan blir dette når det begynner å gå av da? Blir det sjoldete da eller blekner det jevnt? Og vet dere om noen steder i Trondheim de driver med dette?
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #8 Skrevet 10. februar 2004 Hehe.. ikke gjør som Ross i "Friends"... Så en episode hvor han var i et studio hvor han ble sprayet av en maskin og glemte å snu seg, slik at han til slutt ble mørkbrun foran og hvit bak.
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 Var det sånn som han fyren på homsepatruljen sist mandag gjorde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå