Gå til innhold

Nettdating: Dere gutter som får svar, hvor mange skriver dere med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, og får jo av og til høre at det er mye lettere for oss, at det sikkert er 80-90 % hankjønn på datingsidene og at vi bare vil ha 10 % av dem eller noe sånt. Men for de av dere som kanskje både blir kontaktet av jenter, og som får svar av noen av de der kontakter: Er det ofte dere snakker med flere samtidig, og hvor mange?

Anonym poster: df589bc93533370ad921ef7963404ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente, og får jo av og til høre at det er mye lettere for oss, at det sikkert er 80-90 % hankjønn på datingsidene og at vi bare vil ha 10 % av dem eller noe sånt. Men for de av dere som kanskje både blir kontaktet av jenter, og som får svar av noen av de der kontakter: Er det ofte dere snakker med flere samtidig, og hvor mange?

Det er ikke så skjevfordelt mtp. kjønn.

Skriver med flere om gangen selvsagt, maks kanskje 6-7 stk.

Skulle man sendt av gårde en melding, for så å vente på et mulig svar, hadde man blitt pensjonist før man kom seg på date.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg snakker med to stykker herfra, ei fra møteplassen og ei fra cupido. Eller det vil si: Jeg "snakket" med ei fra cupido. Etter en del veldig givende brevveksling, sendte hun meg noen bilder. Jeg hadde ikke tid til å svare på et par dager, og da jeg logga meg på igjen var hele profilen hennes borte (sammen med alle breva). Tror kanskje hun trodde jeg ikke likte det jeg så (noe som ikke kunne være lengre fra sannheten). Synd. Håper ikke det var derfor ihverfall. Ekstra synd fordi hun virket veldig interessant, litt gal på en bra måte.

Hun på møteplassen har jeg ikke noe interesse av å treffe, tror ikke hun har noen spesiell interesse av å treffe meg heller. Vi bare sender noen ord frem og tilbake av og til. Hun er grei, men vi er på veldig forskjellige stadier i livet. Vi vet ikke hvordan den andre ser ut heller.

Hvor mange en snakker med spørs vel litt hvilke forventninger en har og hva en er ute etter. Jeg er ikke ute etter noe romantisk sånn med en gang. Foretrekker å snakke med flere, bare som venner, og dersom det skulle oppstå noen form for følelser så går jeg vel for den ene. Legger meg så klart heller ikke opp i hva de holder på med sånn ellers. Ønsker ikke å tenke på det som en slags "kjæreste-jakt" for det blir så kleint da, som å være på audition.

Og uansett er det ingen av dem som bor i nærheten av meg, så på nåværende tidspunkt er det ikke aktuelt med noe seriøst eller romantisk. Tenker egentlig mest ett år frem i tid, for da skal jeg flytte og det er egentlig hipp som happ hvor jeg flytter hen....så lenge det er en større by.

AnonymBruker
Skrevet

Greit å høre at det er sånn for dere gutta også :) Jeg skriver med fire for tiden, alle virker som bra folk, han ene har jeg truffet en gang også. Men det er jo langt fra sikkert at jeg kommer til å møte alle (han ene bor langt unna), og minst en er egentlig uaktuell som noe seriøst pga livssituasjon.

Ja, også skriver jeg med en jeg har hatt kontakt med lenge nå, han bor i andre enden av landet, så om vi møtes blir det en gang i året eller noe :)

Gjest Maruwan
Skrevet

Greit å høre at det er sånn for dere gutta også :) Jeg skriver med fire for tiden, alle virker som bra folk, han ene har jeg truffet en gang også. Men det er jo langt fra sikkert at jeg kommer til å møte alle (han ene bor langt unna), og minst en er egentlig uaktuell som noe seriøst pga livssituasjon.

Ja, også skriver jeg med en jeg har hatt kontakt med lenge nå, han bor i andre enden av landet, så om vi møtes blir det en gang i året eller noe :)

Ikke noe stress, med andre ord. Høres bra ut. Fortsett med det, du :-)

• Liker 1
Skrevet

Den gangen jeg var aktiv på Sukker så fikk jeg under fem henvendeleser i løpet ev en fem seks års periode. Samtidig sendte jeg nok meldinger til en drøye hndre damer. Fikk svar fra en håndfull og endte opp med å møte to av dem.

Det er rett og slett idiotisk hvor mye en mann må slite for å få så mye som et hei på slike sjekkesider. Så det, også, har en gitt opp.

• Liker 3
Skrevet

Den gangen jeg var aktiv på Sukker så fikk jeg under fem henvendeleser i løpet ev en fem seks års periode. Samtidig sendte jeg nok meldinger til en drøye hndre damer. Fikk svar fra en håndfull og endte opp med å møte to av dem.

Det er rett og slett idiotisk hvor mye en mann må slite for å få så mye som et hei på slike sjekkesider. Så det, også, har en gitt opp.

Det mest irriterende var når man er superbruker så hjerter damene, men de har ikke tenkt til å skrive noe i det hele tatt. Og når man skriver til de blir de bare bitchy og frekke. :fnise::kjefte:

Jeg pleide å få svar i 70% av tilfellene når jeg skrev til damer. Men jeg pleide aldri å snakke med fler enn 3.

Jeg var på date med 4 og var ærlig at jeg datet andre også, og det gjorde de også.

Men jeg ga opp nett dating, alt for mange useriøse damer på sukker ut ifra min subjektive mening.

Skrevet

Det mest irriterende var når man er superbruker så hjerter damene, men de har ikke tenkt til å skrive noe i det hele tatt. Og når man skriver til de blir de bare bitchy og frekke. :fnise::kjefte:

Jeg pleide å få svar i 70% av tilfellene når jeg skrev til damer. Men jeg pleide aldri å snakke med fler enn 3.

Jeg var på date med 4 og var ærlig at jeg datet andre også, og det gjorde de også.

Men jeg ga opp nett dating, alt for mange useriøse damer på sukker ut ifra min subjektive mening.

Vel, I oslo og akershus har jeg match med tusenvis av damer på sukker.

Skulle tatt seg ut om jeg konkluderte med at det er mange useriøse der etter å ha møtt fire stykker... :gjeiper:

Skrevet

Skulle tatt seg ut om jeg konkluderte med at det er mange useriøse der etter å ha møtt fire stykker... :gjeiper:

To av de møtte jeg i Oslo da jeg hadde ærender i Oslo første gangen, og andre gangen besøkte jeg noen venner.

Men jeg ser pointet ditt, man skal ikke ta alle under en kam.

Men dette er min erfaring.

Skrevet

En trenger ikke møte dem for å se deres gjennomførte overfladiske, bitchete og søpplete sider...

Skrevet

En trenger ikke møte dem for å se deres gjennomførte overfladiske, bitchete og søpplete sider...

Haha, du må få skrapet vekk overflaten vet du, så slipper de løs tigeren i seg...

AnonymBruker
Skrevet

Så det er ingen som skriver med bare 1 altså? Isåfall, da må jo den ene skille seg ut, eller er det bare 1 om man ikke får flere å skrive med?

Anonym poster: ed8c2168edb0e0083b5bca9691695e48

Skrevet

Så det er ingen som skriver med bare 1 altså? Isåfall, da må jo den ene skille seg ut, eller er det bare 1 om man ikke får flere å skrive med?

Bare 1? Hallo frøken, det var så vidt jeg kom opp i 1 per år...

AnonymBruker
Skrevet

Bare 1? Hallo frøken, det var så vidt jeg kom opp i 1 per år...

Bare lurte. For ham jeg traff på sukker skriver til meg hele tiden, og jeg kan ikke teke meg at han har tid til flere. sist jeg så var vi oppi underkant av 3000 (!) mld.. Ja vi har også møttes. :fnise:

Skrevet

Jo, det hender at folk er annerledes i forhold til hva de representerer på nettet.

Face 2 face er forskjellig fra n2n.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde droppet å skrive med andre før jeg hadde møtt "den ene". Det er jo stor forskjell på om en trives med å skrive til hverandre, og om en har noen som helst klaff som par. Jeg skriver som sagt med en på andre kanten av landet, han er hyggelig å skrive med, vi har en del felles, og skriver i perioder lange mailer. Men han er totalt uaktuell som kjæreste for meg.

Ser på meg selv som seriøs jeg altså, men foreløpig har jeg i hvert fall ikke møtt den rette (en av de jeg skriver med virker super... men antagelig mye mer utadvent og sosial enn meg. Og han jeg har møtt er kjempetrivelig, skal treffe ham igjen, så får vi se om det er noe). Og da må en liksom fortsette å bli kjent og treffe folk.

TS

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis du var like usympatisk på "Sukker" som du virker her på KG, er det ikke det minste merkelig at nesten ingen var interessert i deg.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Tiden jeg var aktiv med slik, så pratet jeg vel med... Minimum fem stykker til enhver tid.

Fikk som regel alltid svar på meldingene jeg sendte ut, men lot samtalen dø ut om personen ikke var underholdende. Nå var jeg ikke på jakt etter en kjæreste, noe som var veldig tydelig.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har en profil på SexyLiving, men jeg får sjeldent pm.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev med bare ei av gangen :) Noe annet føltes ikke riktig...

Men så blir jeg skuffa da, igjen og igjen. Når jeg finner ut at hun dater type 10 stk samtidig, og aldri hadde engang tenkt å møte meg.

Ingenting har noengang gått så hardt utover selvtilliten som nettdating, så det har jeg sluttet med.

Anonym poster: e8991e6784e2dc4f29ea56fa854b927b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...