Gjest bimbolise Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Snubla over en link i går, og fant ut at Oriflame har egne shakes som skal brukes som mellommåltid, og KAN bidra til å ta av et par kilo... (Den har vi ikke hørt før ) Har prøvd endel sånner shakes før, men de er så ufattelig stygge, noen smaker vann, andre smaker gjær eller mel eller noe.. :gjeiper: Har noen av dere prøvd Oriflame Natural Balance Shakes? Går de an å drikke uten brekninger? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Svindel. Anonymkode: 70a69...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Syns de var gode, brukte den med jordbærsmak. Smakte bedre enn Herbalife's Anonymkode: 0e7fe...bc8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Sikkert mye sukker? Anonymkode: 70a69...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 On 11/23/2021 at 10:46 PM, AnonymBruker said: Svindel. Anonymkode: 70a69...2cd Slettes ikke. Du betaler og du får et produkt med en innholdsfortegnelse og en oversikt over næringsinnholdet som forteller deg hva du spiser. For noen funker det, for andre ikke. Gikk selv på en diett bestående av shakes og barer for å gå ned 20 kilo da jeg var ekstremt overvektig, var mett og god hele tiden, det var enkelt å forholde seg til når jeg var sliten og demotivert og etter det kunne jeg gå over på vanlig mat+begynne å trene (noe som ikke var aktuelt før da jeg fikk smerter og betennelser av alt og ingenting). Lever et nytt liv i dag, nesten 45 kilo lettere. Shakene var bare et steg på veien, men de funket absolutt som de skulle. Anonymkode: 3fb21...312 1
Lillir Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 23.00): Syns de var gode, brukte den med jordbærsmak. Smakte bedre enn Herbalife's Anonymkode: 0e7fe...bc8 Jeg synes også de er gode på smak. Bruker de jevnlig når jeg lager smoothie og tar alltid en shake FØR middag. Begrenser matinntaket på den måten. I innholdsfortegnelse står det at de ikke er tilsatt kunstige tilsetningsstoffer. Den med sjokoladesmak er min favoritt!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Pyramidespill og satans skaperverk! Smaker garantert kattepiss også som alt annet shakefaenskap. Anonymkode: 10224...64e 1
Lillir Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 (endret) Gjest bimbolise skrev (På 21.6.2012 den 15.03): Snubla over en link i går, og fant ut at Oriflame har egne shakes som skal brukes som mellommåltid, og KAN bidra til å ta av et par kilo... (Den har vi ikke hørt før ) Har prøvd endel sånner shakes før, men de er så ufattelig stygge, noen smaker vann, andre smaker gjær eller mel eller noe.. :gjeiper: Har noen av dere prøvd Oriflame Natural Balance Shakes? Går de an å drikke uten brekninger? :gjeiper: Googlet Oriflame Natural Balance shake og fant ut at det er et kosttilskudd beregnet på folk som ikke får i seg nok næring gjennom den vanlige kosten. Professor og hjertekirurg ved Karolinska Sjukehus i Stockholm Stig Steen utviklet denne shaken da hans pasienter trengte ekstra næring. Jeg begynte å bruke den selv og synes deg er god å drikke og så er den sunn og inneholder lite sukker. Endret 13. mai 2022 av Lillir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå