Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvor mye har dere av hver type plagg i klesskapet? (Ikke tell tilbehør og undertøy)

2. Ditt verste kleskjøp?

3. Ditt beste kleskjøp?

Mine svar:

1.

14 bukser (ikke alle er i bruk)

1 shorts

6 skjørt

4 kjoler

33 overdeler (topper/gensere/skjorter/t-skjorter)

7 jakker

(7 par sko)

2. Mitt verste kleskjøp: Svart pen-jakke med fuskepelskanter fra B-Young

3. Mitt beste kleskjøp: Svart ONLY dressbukse fra Vero Moda

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Usj, tør nesten ikke telle jeg...

Har masse klær, mye av det er ikke i bruk. Burde ta en skikkelig gjennomgang snart, er nok en del sekker til frelsesarmeen tenker jeg.

Mitt beste kjøp er en sort D&G genser med laaang krølle-hals. Kjøpt på salg for 4-5 år siden og fortsatt super!

Verste kjøp er det flere av... En del klær kjøpt på reise eller salg som er

litt små, for jeg kommer jo til å passe den snart... :roll:

Skrevet

Hvor mange plagg jeg har... tør ikke telle!! Jobber i klesbransjen, så det blir endel kleskjøp ja!

Skal også ha en skikkelig opprydning i skapet snart, gi litt klær til Fretex.

Mitt beste kleskjøp: Har en svart dressjakke jeg kjøpte for noen år tilbake. Knappene skiftet jeg ut, men passformen er perfekt! Tidløs er den også, og jeg fikk den for en billig penge :D

Mitt verste kleskjøp: Tja, jeg jo en og annen topp som aldri har vært i bruk!

Skrevet

Jeg gidder heller ikke telle.. Har utrolig mye som jeg ikke bruker, men som jeg tror jeg kommer til å bruke :o

Skrevet

Ryddet faktisk i klesskapet mitt i går :-) Hater at det samler seg opp masse klær som jeg aldri bruker, da blir det alltid så vanskelig å finne noe å ha på seg synes jeg. Har grundige opprydninger i klesskapet med et par måneders mellomrom, beholder kun klær jeg faktisk bruker. Resten gir jeg til lillesøster :wink:

Etter opprydningen i går har jeg (bortsett fra en del sommerklær som er pakket bort):

10 Bukser (7 av de er jeans :oops: )

63 Overdeler

7 Skjørt

7 Kjoler

11 Jakker/Kåper

20 par sko (+ en del sommersandaler o.l som er pakket bort)

Oops, glemte nesten beste og verste kjøp! Har mange av begge egentlig...

Beste:

En svart bomullsblazer som passer meg helt perfekt! Uheldigvis begynner den å bli litt utslitt, og jeg finner ingen i butikkene som er like fin! :cry:

Verste:

En svart kjole som ikke kledde meg noe særlig, men som jeg ventet for lenge med å bytte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...