awexx Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Er nå snart 3mnd inn i roaccutan kuren, og dei siste vekene har eg begynnt å få mange små røde prikker i ansiktet. Kvisene er borte både på rygg og ansikt, men desse små røde prikkene ser nesten verre ut enn kviser. Er dette bare ein bivirkning, eller hva er det? Takker for svar
Lotta1 Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Er nå snart 3mnd inn i roaccutan kuren, og dei siste vekene har eg begynnt å få mange små røde prikker i ansiktet. Kvisene er borte både på rygg og ansikt, men desse små røde prikkene ser nesten verre ut enn kviser. Er dette bare ein bivirkning, eller hva er det? Takker for svar Hvis du leser iso-tråden lenger nede så får du svar på det meste!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Er nå snart 3mnd inn i roaccutan kuren, og dei siste vekene har eg begynnt å få mange små røde prikker i ansiktet. Kvisene er borte både på rygg og ansikt, men desse små røde prikkene ser nesten verre ut enn kviser. Er dette bare ein bivirkning, eller hva er det? Takker for svar Utslett? Det fikk jeg flere ganger gjennom kuren også. Og når solen endelig kom, så kom soleksemet også (tror det var soleksem, i allefall), og det har jeg aldri hatt før. Uansett, har du prøvd nye produkter i det siste? Kanskje du har reagert på dem? Anonym poster: 555bf1fadfde2aafacaed11c838279e9
terri Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Jeg får av og til rødt utslett om jeg ikke er flink nok å smøre meg, men har ikke opplevd å få det i ansiktet. Snakk med hudlegen din, jeg fikk resept på en salve jeg skal bruke når jeg får utslett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå