Gå til innhold

Beige eller lys grå fliser på badegulvet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal pusse opp badet, og lurer på beige eller lysgrå baderomsfliser på gulvet.

"Alle" nye bad har jo lysgrå. Betyr det at det er på vei ut - og beige på vei inn? Blir jo mer helhetlig når en har tregulv i resten av leiligheten, men jeg er usikker.

Vil jo liksom ha en løsning som fortsatt ser bra ut om noen år...

Anonym poster: 14fad4a59f1b2ca870733bdc15deeb0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha valgt grå, rett og slett fordi jeg syns det er finere, og fordi det er lettere å style med min interiørsmak! Velg det du liker best, ikke utfra hva som er moderne og ikke. Det er du som skal bruke badet hver dag! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datteren min valgte beige og angrer vettet av seg. Alt synes på beige!!! De har to bad og på det andre er det grå fliser. Så ta for all del grå. Ser mye mer delikat ut også.

Anonym poster: ce1d0ef44d6c55d698ad753a84ff477e

Skrevet

Jeg ville ha valgt grå, rett og slett fordi jeg syns det er finere, og fordi det er lettere å style med min interiørsmak! Velg det du liker best, ikke utfra hva som er moderne og ikke. Det er du som skal bruke badet hver dag! :)

Enig i dette

Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg ville valgt grå, syns det ser renere og friskere ut. Det finnes jo også mye å velge i av gråfarger, så du kan sikkert finne en type i en litt varm gråfarge om du er redd det skal bli litt kaldt.

Grått er også lettere å kombinere med ulike farger og stiler, syns jeg.

Skrevet

Helt klart grå.

Vi hadde dette i vår forrige leilighet og var så fornøyd. Nå i ny leilighet har vi beige ( nylig pusset opp før vi flyttet inn) altså alt støv etc syntes på disse flisene, spesielt våre er ganske ensfargede, uten melering. Jeg kan støvsuge gulvet hver dag, allikevel synes hvert lille støvkorn fra håndklær etc.

Skrevet

Jeg har hatt brune fliser, og var kjempefornøyd med det. Så veldig stilig ut, litt annerledes enn standard kjedelige grå/hvite bad, og det synes ikke så godt når det blir støv, hår og skitt på gulvet. Så ville altså verken hatt grått eller beige.

AnonymBruker
Skrevet

Lys grå er finest :)

Anonym poster: dd1371194e28422899396f1cf69034ac

AnonymBruker
Skrevet

Når veggene her helt hvite så hadde jeg helt klart valgt grå fliser på gulv.

Selv ønsker jeg meg lyse fliser på veggene som ikke er hvite og da kan lysbrune fliser på gulvet gå ann. Du må se helheten.

Anonym poster: dee040d7899c543a2a07e58d92bbc82c

Skrevet

Ville valgt grått, det er en farge som kan kombineres med det meste, vil ikke være noe man går lei av med en gang, altså ikke en typisk motefarge (selv om det er veldig in akkurat nå). som andre skriver over her er det mye lettere å se skitt på et lyst gulv enn på grått.

Skrevet

Jeg har beige fliser på gulv, og beige i en lysere tone på veggene. Ser veldig delikat ut her.

Klart man ser jo fort lodotter og hår på gulvet men jeg liker å ha det rent på badet og det går fort å sveipe over med en mopp.

Kjekt med noe annet enn sterile hvite fliser som de fleste har.(Har hatt det også-og da måtte gulvet vaskes hver dag!)

Forøvrig går resten av leiligheten i beige toner så her hadde det ikke passet med en kald gråfarge på flisene.

Skrevet

Hva med brune fliser på gulvet og beige på veggene?

Gjest Jytte
Skrevet

Jeg valgte store, beige keramiske fliser på mitt nye bad.

Samme farge både på gulv og vegger - synes det ble utrolig stilig og delikat.

Skrevet

Hvitt og lysegrå fliser blir for meg sykehusbad. I tillegg synes alt på lysegrå fliser. Har prøvd og aldri mer.

Lyse beige vil jeg tro har litt samme effekt, at alt synes på de.

Går du for et litt mørkere valg er det litt lettere, men jeg ville fortsatt valgt beige kontra grå. Igjen det kommer ann på gråtonen.

Vi har lyse vegger og brun/svarte fliser, men akkurat med nok liv i flisene til at ikke alt synes på de. For tar du for mørke fliser igjen, vil du få samme problemet som med for lyse fliser.

Skrevet

Tror jeg ville valgt grå fliser :)

Skrevet

Ikke velg beige! Jeg har det og blir snart GAL! ALT vises. Dagen etter vi har vasket golvet må jeg støvsuge fordi hår og ALT av lo vises.

Velg grå!

Gjest Badabing
Skrevet

Ikke velg beige! Jeg har det og blir snart GAL! ALT vises. Dagen etter vi har vasket golvet må jeg støvsuge fordi hår og ALT av lo vises.

Velg grå!

Akkurat dette hadde jeg tenkt til å skrive! :) Stemmer på grå jeg også.

Skrevet

Vel, min mor har grå fliser på sitt bad, der og vises ALT.

Skrevet

Helt klart grå! :)

-CoffeeCup :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...