AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Jeg får jo faen ikke lastet opp bilde, så superirriterende!!! Tinypic gjør ikke jobben sin. Så da får jeg bare prøve å forklare istedet: Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe, har verken tid eller penger til det akkurat nå, så bare finner noe fra skapet. Lurer på om dette kan minne litt om Party rock style vs LMFAO style? - Gul topp (ikke så tettsittende og litt kort, så den rekker akkurat over magen) - Svarte jeans med svart belte (tenkte jeg kanskje kunne fikse meg zebrafarget belte hvis jeg får muligheten. Party rock style er jo litt preget av dyreprint) - To lange smykker, et svart, enkelt smykke og et sølv smykke med tegnet PEACE. (Bare søk på peace necklace) - Et gult lær armbånd og et svart perlearmbånd - En vingring, neonblå/turkislignende ring, hodeskalle ring og to enkle og små ringer. Vingring og neonblå/turkislignende ring på den ene hånda og hodeskalle ring og to enkle ringer på den andre hånda. - Litt rufsete, rocka hår. (ser ut som jeg har festa hardt, noe jeg skal å haha) - Er litt usikker på neglelakk farge. Men vurderer rød, neonblå (som da vil matche den ene ringen) eller svart? Eller evt. kan jeg prøve å lage zebramønster haha! - Party sminke. Hva passer best her egentlig? Knallfarge på øyenskyggen ellr bare litt mørkt, rocka? Kan dette minne litt om LMFAO style? for det er det nærmeste jeg kan komme som jeg har i skapet fra før. Håper på svar!! :D Kom gjerne med tips! Noe jeg burde endre på? Anonym poster: c74ab86cde41005b3acaad66cfea84d7
Gjest foremma Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Det høres helt gyselig ut, så da er det vel omtrent riktig.
Auroressa Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Haha, høres ut som et morsomt antrekk, go for it
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Knallfarget sminke! Anonym poster: 963c0773647465048cd0235cc8faa9a3
FantasDick Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Høres kult ut! Jeg ville gått for sebra på neglene om du får til det, og litt knæsj øyesminke i matchende farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå