Alma Skrevet 9. februar 2004 #21 Skrevet 9. februar 2004 Vi skal ha dyprødt, hvitt og sølv (+grønt i bukett og eføy på bordet)
hallingbrud Skrevet 9. februar 2004 #22 Skrevet 9. februar 2004 Vi skal pynte med løv, mose og bær (sikker røde bær) pga. at bryllupet holdes i et svært gammelt hus. Temafarvene (som skal gå igjen i bl.a. invitasjoner) blir derfor "naturfarver" som grønt, grå, ol.
Jens Skrevet 12. februar 2004 #23 Skrevet 12. februar 2004 Var hos blomsterdekoratøren idag, og fikk bestillt blomster til lokalet, bukett til meg, og blomster til kirken!!! :-) Det var såååå gøy!!!!Farvene hos oss blir i hvitt og creme!Buketten min blir med hvite og creme farvede roser!Blomstene i kirken blir også hvite!!!! De pynter lokalet for oss, og kirken, så vi slipper og tenke på det!I tillegg kjører de buketten hjem til meg på selve bryllupsdagen!!!!Nå er snart alt på "to do"listen krysset av!!!
Gjest Poirot Skrevet 12. februar 2004 #24 Skrevet 12. februar 2004 Jens: Hva betalte dere for alt mht blomster?
Jens Skrevet 13. februar 2004 #25 Skrevet 13. februar 2004 Vet ikke hva vi betaler ennå da blomster dekorasjon i lokalene vi har leid er inkludert i kuvert prisen. Standard kirke pynt kostet ca 4000,- og brudebukett koster ca 2000,-.
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #26 Skrevet 13. februar 2004 Vet ikke hva vi betaler ennå da blomster dekorasjon i lokalene vi har leid er inkludert i kuvert prisen. Standard kirke pynt kostet ca 4000' date='- og brudebukett koster ca 2000,-.[/quote'] Standard kirkepynt fire tusen??? :o Haleluja....
Tari Skrevet 13. februar 2004 #27 Skrevet 13. februar 2004 Er så glad jeg ikke skal pynte kirken jeg...En utgift jeg slipper ihvertfall.. Godt fornøyd med det
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #28 Skrevet 13. februar 2004 Ja, fy flate! Det var utrolig dyrt!! Kjøper blomster selv og pynter selv vi!! Regner med at det vil koste langt under 1 000,- alt i alt.
Jens Skrevet 13. februar 2004 #29 Skrevet 13. februar 2004 Jepp! det koster det!Vi ligger langt under budsjett, så det gjør ingen ting att det koster det!Deilig også å slippe å tenke noe på kirkepynten, og att det blir gjort for oss, og att noen også rydder etter oss. Jeg gifter meg en gang, og da kan jeg fint spandere 4000,- på å pynte kirken jeg gifter meg i!
Gjest MrsL Skrevet 13. februar 2004 #32 Skrevet 13. februar 2004 ......eller gull................. hmmmmmmmm...........................
Snorkie Skrevet 13. februar 2004 #33 Skrevet 13. februar 2004 Våre farger ser ut til å bli creme, sølv og lys rosa (dog ikke så omfattende som Tristas da )
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #34 Skrevet 13. februar 2004 Temafarger og temafarger.... Dette har vi ikke snakket så mye om ennå, men jeg har veldig lyst på noen sterke farger. Jeg har lyst til å pynte med solsikker og røde eller rødoransje roser. Så hos oss blir nok fargene gul og rød.
Lotte20 Skrevet 27. mai 2004 #35 Skrevet 27. mai 2004 Offwhite, gull og grønt Kjolen er offwhite med gulldetaljer Brudgom i sjakett med beige vest, og gull "skjerf/slips" Buketten med offwhite roser, endel grønt, m.m. og gull detaljer Bordkort og sanghefte er offwhite/beige med kobberfarga skrift/tegning Bordpynt: gull "netting"-bånd "surret" sammen med efyø/humle e.l. langs etter bordene -innimellom ligger offwhite Gerbera. Bord med velkomstdrinker blir pynta med massevis av vinranker/humle/eføy e.l.
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #36 Skrevet 27. mai 2004 Ingen temafarger her i gården. Men bordet skal pyntes i høsttema, siden vi gifter oss på høsten. Thats all.
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #37 Skrevet 27. mai 2004 Vi hadde bestemt oss (meg) for dyprødt' date=' hvitt og sølv...Men, det er en liten gullkant på sløret mitt så nå er jeg litt i tvil... [/quote'] Tror du virkelig noen legger merke til dette?
Seterjenta Skrevet 28. mai 2004 #38 Skrevet 28. mai 2004 Vi ser for oss creme, vinrødt og gull. (og grønt til pynt på borda)
Martha Stewart Skrevet 28. mai 2004 #39 Skrevet 28. mai 2004 Hos oss blir det nok hvitt, hvitt og atter hvitt! Jeg synes det er nyydelig, klassisk og elegant når bryllup er gjennomført i hvitt, i alt fra blomster, til kjole (min blir nok ivory, men det er jo så godt som hvitt), til borddekking til invitasjoner etc... Så blir det noen innslag av sølv/hvitt gull - bl.a mine smykker - og muligens små innslag av lyseblått. Det er jo leenge til bryllupet, men dette med hvitt som hovedfarge har jeg "alltid" visst! :-)
apriljente Skrevet 28. mai 2004 #40 Skrevet 28. mai 2004 Jeg har ikke helt bestemt meg ennå, men i buketten har jeg lyst til å ha bunnfarge i lys lime, den synes jeg er veldig lekker. De andre fargene i buketten er ikke helt bestemt ennå, men mulig det blir noe lys lilla og creme. Men Bordkort og invitasjoner er i hvitt og gull *apriljente gifter seg 28.august 2004*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå