Gjest Lompa Skrevet 28. mai 2004 #41 Skrevet 28. mai 2004 Våre temafarger er creme og lilla/blålilla. (samme farge som irisene i buketten min. Invitasjoner og alt annet er i de fargene, og det ble lekkert...Gleder meg til pyntingen av lokalet.
Gjest Odense Skrevet 28. mai 2004 #42 Skrevet 28. mai 2004 Vi har fargene lys lilla, rosa og hvitt. Lilla å hvitt blir det mest av. Lilla i pastell nyanser, og rosa roser i buketten..
Holly Hobbie Skrevet 28. mai 2004 #43 Skrevet 28. mai 2004 Vaare farger er i burgunder og krem. Men jeg skal ha knall rosa roser i buketten (ville foerst ha gammel/lyserosa men har funnet ut at min kjaere elsker knallrosa og jeg tror det blir en fin kontrast til solvhvitt, som er fargen paa kjolen min). Invitasjoner, bordkort, meny, sanghefte, kirkeprogram - dvs. alt av materiell - blir laget av kremhvitt papir med burgunder skrift. Men om folk legger merke til at det er vaare temafarger er underordnet det meste den dagen!
Gjest MrsL Skrevet 28. mai 2004 #44 Skrevet 28. mai 2004 Hos oss blir det lilla og hvitt som temafarger. Blomstene går i lilla og vi har hvite lys. I tillegg blir sanger trykket opp på lilla ark.
kimmi Skrevet 28. mai 2004 #45 Skrevet 28. mai 2004 Vi skal ha dyprødt, hvitt og sølv (+grønt i bukett og eføy på bordet) vi også, om dyprød er vinrød?!
Tari Skrevet 28. mai 2004 #46 Skrevet 28. mai 2004 Det spiller virkelig ingen rolle om noen legger merke til det..JEG vet at det er en gullkant på sløret så derfor har vi valgt både sølv og gull som farger... (I tillegg til hvitt og dyprødt)
Tina75 Skrevet 28. mai 2004 #47 Skrevet 28. mai 2004 Vi skal ha dyprødt' date=' hvitt og sølv (+grønt i bukett og eføy på bordet)[/quote'] Vi også!
verene Skrevet 28. mai 2004 #48 Skrevet 28. mai 2004 Våre farger er kremhvitt, hvitt, champagne, sølv og (blad-)grønt. Tror det blir kjempelekkert!
Linn3c Skrevet 28. mai 2004 #49 Skrevet 28. mai 2004 Foreløpig kan eg tenka meg å ha ein lys gul-kvit-tone (champagne, lys fersken, ivory, eggeskall eller liknande) saman med blodraudt, blåfiolett og grønt. - Men så er det nesten eit år igjen, og meiningane kan skifta mange gonger før den tid.
Miss Marple Skrevet 29. mai 2004 #50 Skrevet 29. mai 2004 Vi hade champagne, gull og grønt. Valgt ut fra kjole og bukett, men i blomsteroppsatsene hadde vi også en plommefarget hortensia for at blomstene ikke skulle ligne for mye på begravelsesblomster.
Cajsa Skrevet 29. mai 2004 #51 Skrevet 29. mai 2004 Vi skal ha vinterbryllup og skal prøve å lage vinterstemning inne også. MASSE lys overalt, bare hvite - i forskjellige nyanser. Hvite blomster, duker, alt. Tror det blir klassisk og flott! Har lyst til å ha noe isblått også, fordi jeg har det på kjolen min, så det er mulig trykksakene blir med noe isblått og snøkrystaller..... *drømme*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå