Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere valgt temafarger? -og hvilke i såfall?

Vi har valgt fargene offwhite, grønn og gull.

Hvor gjennomført er dere når det gjelder temafargene? Kjekt å høre planene deres for å se hvor mye jeg ikke har tenkt på! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre bryllupsfarger er: burgunder, hvitt og sølv :D

(det grønne i brudebuketten og blomsteroppsatsene kommer i tillegg, men de andre er liksom hovedfargene :blunke: )

Skrevet

Vi har virret litt frem og tilbake, men nåser du ut som det blir elfenben og plomme. Invitasjonene blir hvertfall i dette temaet - elfenbenshvite ark og plommefarget (en nyanse av burgunder) skrift. Så får vi se om vi holde oss til disse fargene når det gjelder bordkort, kirkeprogram og menyer!

Skrevet

Våre farger er champagnefarge, hvitt og kobber. Innslag av sølv og gull også.

Duker, blomster og annet pynt skal være i kun disse fargene. Samme med innbydelse, sanghefte, borkort, brudebukett, bryllupskake m.m.

Skrevet

Burgunder/vinrødt, champagnefarget og gull er våre temafarger.

Skrevet

Vet ikke helt Lokalet pynter etter buketten min, og den bestemmes ca rundt påske= god tid. Har lyst på hvite eller dyp rosa/lilla revebjeller i buketten, men vil ikke at lokalet skal pyntes i rosa... = blærk!

M

Skrevet

Vinrød/burgunder, gull og creme....

Skrevet
Vinrød/burgunder, gull og creme....

Vi også...

Skrevet

Hos oss blir det rødt, grønt, sølv og hvitt. Blomstene er dyprøde roser og eføy, mens invitasjoner, bordkort o.l blir hvitt med sølv. Pynter også med sølv litt rundt omkring på bordet. Disse fire fargene er de fargene som går igjen i kjolen og brudebuketten.

Skrevet

Hos oss er det creme, mørkerødt og grønt som er hovedfargene

Skrevet

Vi har havet som tema, så her blir farvene og gå i blåtoner, sand og marmor. 8)

Skrevet

Vi hadde bestemt oss (meg) for dyprødt, hvitt og sølv...Men, det er en liten gullkant på sløret mitt så nå er jeg litt i tvil... Kanskje en kombinasjon? Man har jo gifteringer i begge farger...Tenke, tenke :)

Gjest Muslingen
Skrevet

Invitasjonene jeg har laget er i hvitt og gull. Jeg er veldig glad i farger, og kommer ikke til å velge noen spesielle utover hvitt og gull. Kjolen min blir antakeligvis helt hvit også. :)

Skrevet
Vi har havet som tema' date=' så her blir farvene og gå i blåtoner, sand og marmor. 8)[/quote']'

Vi også!

Skrevet

Har ikke bestemt oss 100% enda. Men vet jeg vil ha offwhite minikalaer i bukketen. Har veldig lyst å bruke en lys lilla. Også blir det litt gull.

Skrevet

Grønt, gull og gul-oransj gikk igjen hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...