AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 I natt drømte jeg at jeg var hos en venninne(som jeg i virkeligheten ikke kjenner) sammen med noen andre (som jeg heller ikke kjenner) og denne damen eide da et stort, litt gammelt slott. Det vi gjorde var at vi skulle spille stemmen til noen dukker som skulle i en film,og for å få fram stemmen måtte vi klemme ut majones fra hver vår pakke. Etter en stund hadde jeg brukt opp all majonesen og gikk på kjøkkenet for å hente en ny pakke. Det eneste jeg fant da, var en halvbrukt en. Da jeg kom tilbake var en av kompisene mine forsvunnet, så vi måtte gå ned mang etasjer (det var mange kjellere oppå hverandre) for å finne han. Så her våknet jeg. Hva er dette for noe? Man sier at drømmene er fra noe man har opplevd dagen før, men jeg har ikke gjort noe av dette. Ikke noe i nærheten engang. Anonym poster: 1172b2d25f6a0f6abe496ba178063495
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Beklager,men hva så? Å si at drømmer har sammenheng med det du har opplevd dagen før, er tippen på isfjellet. Drømmer er mye mer,og av og til er de tilfeldige, usammenhengende,rare,dumme og teite. For å si det sånn: ingenting i drømmen din ser ut til å tyde mye. Virker veldig tilfeldig og ulogiskt. Skal drømmer i det minste bety noe så er det gjerne ting som samtaler, farger,tall osv som spiller en rolle. Og når man søker på "majones" så kommer det dessverre ingenting i drømmetydning.no Anonym poster: 7354519aa2547b3dff52849ebca5681c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå