Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen til venninnen min er under AAP og er blitt nettopp ferdig men en ubrukelig bachelorgrad!! Og nå har han fått ett år til AAP...Han har planer om master!! Vil de dekke det for han og? Han må flytte for ta sin relevante master!! Og BTW jeg tror han har vært under AAP mere enn 3 år!

Anonym poster: 47be47a63c7474b5a59a959ca42edb77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du? Du høres meget misunnelig ut! BTW er det ingen vits i å svare på spørsmålet, du svarer på det selv.

Anonym poster: 927c0fd7da02c7362db035946e0897a9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er overhodet ikke misunnelig!! Men han vil forlate henne og barnet pga "master" i en annen by! Men hun er sikkert det er mer enn det og at det er en annen han vil til!!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er overhodet ikke misunnelig!! Men han vil forlate henne og barnet pga "master" i en annen by! Men hun er sikkert det er mer enn det og at det er en annen han vil til!!

TS

.

Det har vel ikke så mye med AAP å gjøre?

Men det er ekstremt sjelden å få innvilget master under AAP, så da sliter han nok med noe veldig alvorlig som du kanskje ikke vet om.

Anonym poster: e14c0f08f0d811ba39daaa5fe3d9dbed

AnonymBruker
Skrevet

Han sier at han vil flytte fordi Nav vil dekke Master for han, men hun føler det er pga ei der han vil flytte og liksom skal han gå master!!

Takk for svar=))

AnonymBruker
Skrevet

Mannen til venninnen min er under AAP og er blitt nettopp ferdig men en ubrukelig bachelorgrad!! Og nå har han fått ett år til AAP...Han har planer om master!! Vil de dekke det for han og? Han må flytte for ta sin relevante master!! Og BTW jeg tror han har vært under AAP mere enn 3 år!

Opplysninger:

1) Bachelorgraden er ubrukelig

2) Han ha fått ett år til med AAP

3) Han vil ta master dette året

Forklaring:

1) En ubrukelig bachelor gir kanskje ikke noen (varig) jobb og bør derfor kanskje bygges på for å sikre at personnen kommer (og blir) i arbeid

2) Han har fått et år til med AAP og det inkluderer en aktivtetsplan for hva han skal gjøre for å fortsatt øke sine sjanser for å komme i arbeid

3) Dersom det står i aktivitetsplanen at han skal ta master under AAP så gjør han det

Det er ikke vanlig, men i noen tilfeller kan det være nødvendig å gi AAP-støtte til master. Spesielt ditt første punkt utpeker seg som et godt argument for å støtte masterutdannelse. Selv om master normalt tar 2 år og han bare har fått ett (hittils).

Kommunikasjon i forholdet vil gi sikrere svar enn KG.

Anonym poster: 927c0fd7da02c7362db035946e0897a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...