Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klikket meg inn på altinn. Og der står det:

Status: Selvangivelsen er ikke levert. Du kan endre og levere selvangivelsen flere ganger fram til fristen for levering 31. desember.

Vil dette si at jeg ikke vil få utbetalt noe skattepenger i nærmeste fremtid?

Sendte ikke inn selvangivelsen da alt der stemte.

Da hadde de beregnet tilgod: 35 760.

Men på alt inn står det nå: Foreløpig beregnet sum skatt og avgift: 20 570. -Er det dette som gjelder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logget meg inn og så det samme som deg.

Man må jo ikke trykke på noe for å levere inn, så man har godtatt selvangivelsen dersom man ikke aktivt endrer den. Regner med at teksten som står er en slags "standardtekst" som ikke har blitt endret til å få riktig dato. Fristen var jo opprinnelelig i slutten av april, var den ikke?

Jeg gjorde heller ingen endringer på min selvangivelse, og krysser fingrene på at pengene ruller inn om en ukes tid eller to.

Skrevet

Logget meg inn og så det samme som deg.

Man må jo ikke trykke på noe for å levere inn, så man har godtatt selvangivelsen dersom man ikke aktivt endrer den. Regner med at teksten som står er en slags "standardtekst" som ikke har blitt endret til å få riktig dato. Fristen var jo opprinnelelig i slutten av april, var den ikke?

Jeg gjorde heller ingen endringer på min selvangivelse, og krysser fingrene på at pengene ruller inn om en ukes tid eller to.

Ja,det er jo en mulighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...