Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lenje
Skrevet

Sitter her med tårene i øynene. Jeg har en sønn på 2 år. For 1 mnd siden fikk vi et barn til. Eldste sønnen våres har alltid vært en snill gutt, en som deler med andre, ler mye og er omtenksom. Nå har personligheten hans forandret seg, han slår andre, hører ikke på oss, spitter og kaller andre bæsj. Det er ikke lenger så gøy å være sammen med han, jeg skjønner at det har noen med søskensjalusi å gjøre, og vi har vært veldig opptatt med det at han ikke føler seg sidesatt nå, og jeg føler nesten synd på yngste sønnen min fordi det er den eldste som får mest oppmerksomhet og minste mann har vært grei hittil og sovet mye så jeg får mye tid sammen med eldste men jeg føler at jeg har "mistet" gutten min. Det er ikke noe moro å se at han slår andre, og oss, men aldri lillebror, lillebror koser han bare og sier at han er søt. Vet ikke hva mer kan vi gjøre, har dere noen råd? Erfaringer? Er det noe som går over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis sikkert at det handler om sjalusi. Det høres igrunnen bare ut som berømte trassalderen har startet for fullt.

Det går over :)

• Liker 1
Gjest Marmot
Skrevet

Du må i hvert fall ikke kalle ham slem.

Ta kontakt med helsesøster og få pratet med henne. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...