Solbærsaft Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Snart reiser jeg avgårde til sydligere strøk og har saumfart butikkene etter en shorts som sitter fint. Hvor får man kjøpt short som rekker til ca midt på låret? Lårene mine er for store til at jeg kan bruke short som så vidt dekker rumpa.. Bruker størrelse 29/30 i vanlige bukser, så jeg er ikke "bælfeit", bare i øvre del av normalskalaen og den heldige eier av en bred rumpe... Har funnet en butikk som hadde. Den satt fint i livet, men bena på shortsen var så trange at lårene mine bulte utover både der shortsen satt og på nedsiden, og jeg turte ikke "prøvesitte" i shortsen i frykt for at den skulle sprekke... Noen som har noen tips til hvor jeg kan fortsette jakten? Ser for meg en shorts som går ca til midten av låret (sånn at den dekker den tykkeste delen)
Sunshower Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Her er det noen :)Riktignok nettbutikk da. http://www.ellos.no/c/Underdeler-Shorts/_/N-1z141puZ1z141odZ1z141rz
Tibbie Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Jeg har en favrittshorts, som er halvveis på lårene. Det er en "boyfriend"-modell, så den er litt slakk. Bruker den så ofte jeg kan! Nesten alltid på fest (klær må vaskes). Den er kjøpt på H&M for ca. ett par mnd siden, så det er stor sjangs de enda har den! Har bare ett bilde. Viser ikke hele shortsen, men du ser lengen og "typen" Endret 21. juni 2012 av Cathenja
Gjest _La Femme Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Jeg skulle til å foreslå H&M, jeg også! Har sett mange slike shortser der. Både på nettsiden og i butikk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå