Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 som bare henger rett ned..... Noen som har anbefaling til gode produkter jeg kan bruke, for å få volum i håret? Eller andre tips?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Det finnes produkter i de fleste merker tilpasset tynt og fint hår. Prøv en volumshampoo, evt. med tilhørende balsam. Jeg bruker for øyeblikket Nexus volumshampoo. Best i test (Henne), men det er ikke den beste jeg har prøvd. Lancome har vel den jeg hittil har vært mest fornøyd med. Prøv deg fram eller rådfør deg med frisøren din.
Gjest Lea Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Kanskje du kan klippe opp håret ditt litt? Og kanskje få frisøren til å tone/farge deler av håret for at det skal virke fyldigere?
Musemor Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Jeg bruker Headstrong shampoo og balsam fra Redken, og er kjemefornøyd! Håret føles fyldigere og er lettere å ha med å gjøre. Jeg kjøper dem på lookfantastic.com. Kan absolutt anefales til de med tynt/fint hår! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå