AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hallais! Ja, da er det juni måned. Jeg sitter i sofaen - gumler litt på sjokoladekakerester, toblerone og pastiller - mens jeg tuter litt på en 7 up (free). Poenget mitt er; det er juni og jeg er ikke kommet et hakk lenger enn sist - de fire kiloene er der forsatt (av og til går jeg litt ned og av til opp igjen). Veldig stabilt vel å merke. Er ca 163 høy og veier 61 kilo. Jeg vet at jeg ikke er tjukkas, men komankomigjen - det hadde vært så kjekt å føle seg vel i bikini. Men hva er det som stopper meg?? Jeg bruker mye energi på å tanke på dette, jeg snakker mye om dette til kjæreste og venner, og jeg føler meg litt kvapsete, rett og slett. Og det verste er at jeg vet hva som må til. Spis mindre og beveg deg mer. Its easy. Men hvorfor gjør jeg det ikke da?? Hvorfor sitter jeg fortsatt i sofaen og gumler sjokolade? Når kan man slå seg til ro med at: vet du hva? - jeg er deilig som jeg er. (kjæresten min og andre, sier jo faktisk det?) Jeg lurer gjerne meg selv? Til tro at det er viktig å være tynn? Selv synes jeg det ser utrolig gnient ut å være for tynn. For meg ser det ut som om personen ikke unner seg kjekke ting, god mat, god vin...osv. Skikkelig kjedelig. Men jeg vet også at om jeg går ned litt (veide for ca 4 år siden 56 kilo) kommer jeg til å føle meg mer vel..og har bedre sex for eksempel... Er det noen som føler hva jeg sier?? Er vi rett og slett blitt ødelagt av hele sulamitten? Blir vi bare lykkelige om vi slutter å sammenligne oss med andre?? Så lenge det ser sunt ut - er det vel bra? - Det beste egentlig? :) Klem fra internettet. ps. se bort i fra et mulig kaos, skrev fort! Anonym poster: bf9c0df352ff329560de2647943c6c50 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Slik jeg leser dette er det selvtilliten du bør gjøre noe med. Å ta av noen kilo er neppe veien til lykke for deg, da finner du nok noe annet som du skulle endret på. Håper det ordner seg Anonym poster: ac03601fc8b7a4c1f9f55ed70e332c4c
DysterPytten Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Kjenner meg helt igjen i det du skriver, men desverre for min del: Når kiloene økte, så raste selvtillita nedover. Og for meg er det ikke bare å trene og spise sunt, jeg har en sykdom som aldri vil slippe taket. Det er vondt å tenke på,og skulle ønske det ikke var slikt fokus på trening og fitness, slik det er nå.
Pixie Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Du er ikke noen tjukkas, men det virker jo ikke noe trivelig å bare sitte inne på sofaen? En bør ta daglige turer i skogen, og SÅ sette seg ned og spise sjokolade:) Det er ikke trim eller slit heller, bare kjempefint og koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå