Gå til innhold

Mote politi i Oslo.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag var det en sint dame som spurte hvorfor jeg ikke brukte undertøy, med undertøy mente hun trolig BH. Ganske spesielt å si til noen man ikke kjenner.

Anonym poster: afe1335b73be9dbdcf633e12b34276f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Hvor møtte du på denne dama? Bodd i Oslo i 20 år og heldigvis aldri kommet ut for noe sånt..

Anonym poster: a4c1d78bc524619c885b0b2f2b4b7a37

Gjest hedgepig
Skrevet

Jeg synes ingenting om at hun var frekk mot deg, selv om jeg er enig med motepolitidama vedr. bh-bruken :gjeiper:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Hvor møtte du på denne dama? Bodd i Oslo i 20 år og heldigvis aldri kommet ut for noe sånt..

Anonym poster: a4c1d78bc524619c885b0b2f2b4b7a37

På McDonald's nord for Sentralbanestasjonen.

Anonym poster: afe1335b73be9dbdcf633e12b34276f5

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du en veldig tett sittende eller tynn t-skjorte?

Liker du ikke å bruke bh?

Anonym poster: 53094dbad562e59d7fd9b5ba80454fbd

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor "kan" man ikke gå uten BH, egentlig? Jeg kan skjønne det i noen tilfeller, men de aller fleste puppene i norge er helt normale - med normal innpakking.

Jeg kasta BHen da jeg var i Hellas og nå har jeg ikke brukt BH på snart en mnd - føler meg friii! Jeg tenker på det nesten hver dag; jeg vil ikke ha BHen på igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hahahahaha, er det mulig!!?! :-D

For en type, ville aldri påpekt hvordan andre valgte å kle seg!

MEEEN - av ren nysgjerrighet; hva slags topp hadde du på deg?!

Går med glede uten BH selv og blåser en lang marsj i om noen blir "sjokkert" av det..går selvsagt ikke i hvite gjennomsiktige topper da

Anonym poster: cf2eff021440a40b496f8f529bf9e7fa

Skrevet

Det er da bare deilig å bruke BH. Bruker det selvsagt når jeg er i jentemodus, men veldig ofte også som mann. Bruker da BH under t-skjorte, ofte vil det vises at jeg har den på, men gir blaffen i det.

Skrevet

det var merkelig bemerkning, er ikke denne gamle damen gammel nok til å ha brennt sine bh'er i sin tid?

Skrevet

Ha ha, hun damen er sikkert en av de som går og sikter mellom bena til jentene for å se om de har underskjørt.

Disse er bare en herlig meggete bitter gruppe.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må det være en meggete bitter person? kan det ikke bare også være fordi på folk flest ser det ikke bra ut hvis man går med klær som tydelig viser pupper og brystvorter. De færreste har superfaste pupper som ikke beveger seg. Det er ok, men selv om man har små pupper så er det likevel, synes jeg, kvalmende.

Anonym poster: b1a0f6d2c801ae971ab72842c1d2885a

• Liker 2
Gjest strykebrett
Skrevet

Wow, pupper er kvalmende faktisk. .

Kan være enig i at det ikke er alle kombinasjoner uten BH som er like pent, men herregud da folkens, det er bare pupper. Kunne ikke falt meg inn å blande meg opp i andre folk sin bekledning på den måten der.

Skrevet

Enig med damen jeg.... Det ser IKKE bra ut å gå uten bh.

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Enig med damen jeg.... Det ser IKKE bra ut å gå uten bh.

Det ser ikke bra ut nei, men har du, jeg eller damen noe som helst med hva andre har på seg i det offentlige rom? Med mindre de bryter norsk lov, så kan jeg ikke helt se at hun har noen rett til å være "motepoliti" heller ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ingenting om at hun var frekk mot deg, selv om jeg er enig med motepolitidama vedr. bh-bruken :gjeiper:

Å klapp igjen! Vi er hundretusener som setter pris på duvende bryster under stramme topper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som er verst av manglende undertøy eller synlig undertøy, men jeg kommenterer ingen av delene. Jeg er blitt gammel nok til å tenke "ungdommen nå til dags", men ennå ikke gammel nok til å si det høyt. ;)

Anonym poster: d1f4fd0e7539be466720e823811315d2

Skrevet

Det ser ikke bra ut nei, men har du, jeg eller damen noe som helst med hva andre har på seg i det offentlige rom? Med mindre de bryter norsk lov, så kan jeg ikke helt se at hun har noen rett til å være "motepoliti" heller ;)

Neida, klart ikke! Man må få gå som man vil. Jeg selv hadde nå aldri sagt noe til en som gikk uten bh, men det betyr ikke at jeg synes noe om det fordiom! :)

Skrevet

Helt greit å ikke gå uten bh, gjør det gjerne selv jeg. Er kun i få tilfeller hvor brystene henger ned ved navlen at jeg har tatt meg i å tenke at bh burde være et must.

AnonymBruker
Skrevet

Om man har puppene til det, hvorfor skal man ikke kunne gå uten BH? Jeg misunner de jentene som på varme dager kan gå med tubetopper o.l. uten BH under...

Jeg har såpass store pupper at de rister så det gjør vondt om jeg går uten BH, men skulle gjerne gått uten på varme sommerdager... Eller under en topp/kjole hvor BH'en vil synes..

Anonym poster: 892395662d4f885073e4b7930ac1ebb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...