Gå til innhold

I dag............

Anbefalte innlegg

Skrevet

......skal jeg spørre de to som vi ønsker som brudepike og brudesvenn om de har lyst.

Har jo allerede spurt foreldrene da, men ville vente litt med å spørre ungene slik at det ikke ble så lenge å vente for dem :)

Gleder meg til å spørre og er spent på svaret. Ikke sikkert han på ni år syns det er så innmari kult, men ho p 5 år.........ho liker det nok :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lurt å vente med å spørre. Vi spurte vår første brudepike ett år før og hun har gledet seg mer enn oss til bryllupet. Har henne på msn lista mi og hun er helt utrolig mye opptatt av det.

Skrevet

Gleder meg sånn til å spørre :) Hun på 5 har bursdag i dag så det er vel en fin anledning å poppe spørsmålet på :)

Sitter bare og lurer på hvordan jeg skal stille spørsmålet slik at hun får veeeeeldig lyst å være med :)

Skrevet

Hun har garantert lyst. Bare fortell athun skal få bruke prinsessekjole :ler: Har du bestemt deg for kjole forresten? Ta med bilde av den :D

Skrevet
Hun har garantert lyst. Bare fortell athun skal få bruke prinsessekjole :ler: Har du bestemt deg for kjole forresten? Ta med bilde av den :D

Ja, det var en god ide. Lykke til da :D

Skrevet

Hei

Sukk......fikk ikke spurt henne :cry: Huset var fullt av tanter, onkler, venner og besteforeldre så hun hadde nok med å konsentrere seg om alle pakkene hun fikk :ler:

Ble enig med mammaen at de skulle ta seg en tur hit snart så skulle vi spørre henne da og da får hun se kjolen samtidig og da er det nok lettere å si ja til å være brudepike.

Håper de kommer snart da. Hun bor ti mil unna så det er litt greit at hun får vite det snart og kan komme for prøving og evt. sying.

Skrevet

Men i går fikk jeg spurt dem :-) :-)

Og etter å ha forklart dem hva en brudepike og en brudesvenn gjør sa begge JA til det. Og brudepiken fikk prøve kjolen jeg har kjøpt til henne og den satt som et skudd og hun var nydelig i den. Hun suntes selv hun var en prinsesse og, men sa også at hun hadde en fin kjole hjemme som var rød og den hadde glitter:ler: Sa til henne at hun skulle få ha glitter i håret i stedet.

Da brudesvennen fikk høre at han skulle ha sjakett som sin onkel var svaret: "Æ har da dress hjæm æ" :ler:

Er så glad for at de ville gjøre det.

Skrevet

Så fint at de sa ja da!!

Synd om de hadde blånektet..... :ler:

Skrevet

Ja, veldig synd, men hadde ikke tvunget dem. Og om de, når dagen kommer, ikke vil alikavel når de ser alle folkene så skal de selvfølgelig få slippe.

Brudepiken ble iallefall storøyd og meget fornøyd når hun fikk høre at etter bryllupet så skulle hun få beholde kjolen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...