Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, går yrkesrettet og har derfor to år skole og to år praksis.

Har strøket i et par fag, og lurer på om jeg da får godkjent praksisplass? har underskrevet kontrakt der jeg skal jobbe, men allikevel må det jo godkjennes av utdanningsetaten.

Vær så snill å svar meg hvis du vet noe om dette, er så redd for at jeg ikke får plassen! :tristbla:

Anonym poster: 42d45cf70981f14bebd5a74056d52554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal gå greit om det ikke er yrkesretta fag du har strøket i.

AnonymBruker
Skrevet

neida, det er ikke de yrkesrettede fagene jeg har strøket i, bare matte og samfunnsfag... har planer om å ta de opp til høsten som privatist ved siden av, hvis jeg får godkjent praksisplassen! Men fikk et brev om at man måtte ha besått vg1 og vg2 for å få den godkjent... dette gjorde meg usikker :S

AnonymBruker
Skrevet

hva er grunnen til at du tror det går greit? lurer bare på hvor du har det fra:)

AnonymBruker
Skrevet

neida, det er ikke de yrkesrettede fagene jeg har strøket i, bare matte og samfunnsfag... har planer om å ta de opp til høsten som privatist ved siden av, hvis jeg får godkjent praksisplassen! Men fikk et brev om at man måtte ha besått vg1 og vg2 for å få den godkjent... dette gjorde meg usikker :S

Men du har jo ikke bestått vg1 og vg2, så da fikk du det jo svart på hvitt i brevet. Hva lurer du egentlig på?

Anonym poster: e494e0ca1843314bb46d9abfbe24938c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...