AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hei, går yrkesrettet og har derfor to år skole og to år praksis. Har strøket i et par fag, og lurer på om jeg da får godkjent praksisplass? har underskrevet kontrakt der jeg skal jobbe, men allikevel må det jo godkjennes av utdanningsetaten. Vær så snill å svar meg hvis du vet noe om dette, er så redd for at jeg ikke får plassen! Anonym poster: d857478d7c056ee9cfbfe638b576b4fa
Gjest NozMonster Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 du får jobbe selvom du har strøket, men etter endt praksistid, og etter endt fagprøve, så får du ikke fagbeviset før du har bestått i disse fagene du strøk.. det vil si at du fremdeles har et par år å klare å bestå dem! eller, du kan jo også bestå dem om 5 år, men det er jo litt kjipt og egentlig være ferdig med praksissen,men at det ikke tells så lenge du ikke har de siste fagene..
Porcelain Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Mener du lærlingplass og påfølgende fagbrev? Vi har fått høre at man kan få fagbrev med maks tre 1ere, altså tre stryk. Du får ikke fagbrev dersom du har IV i noen fag. Det er mulig dette er ulikt i ulike fag, og i enkelte fag vil du ikke få lærlingplass dersom du har strøket i noe heller.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Hos oss blir vi ikke prioritert om vi har stryk eller nedsatt orden og oppførsel. Så i realiteten betyr det ingen lærlingplass. Men hvis jeg forsto deg riktig så har du fått lærlingplass? Anonym poster: b9e9d76d5c24d979c94223e1d2fe8d77
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Oki, etter det jeg forstår med dere så får jeg lærlingeplassen selv om jeg har strøket. Fagene skal jeg ta opp uansett, men det viktigste er å kunne fortsette nå som jeg er så godt igang... Ville ikke klart å vente ett år til før jeg kunne begynt. håper dere har rett!! Anonym poster: d857478d7c056ee9cfbfe638b576b4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå