Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noen klær på tilbud i går. Jeg prøvde da ikke klærne fordi jeg hadde liten tid. Jeg spurte derfor hun som jobbet der om jeg kunne bytte de om de ikke passet. Jeg fikk da et ja til svar. I dag skulle jeg bytte et par av plaggene, men fikk ikke lov, selv om det står at det er bytterett på kvitteringen og kassedamen sa at det var mulig. Jeg vet at det er butikkene selv som bestemmer om de vil ta i mot varer, men er det ikke veldig dårlig å informere om noe når det ikke stemmer?

Anonym poster: 0ff289a75e3c196e8bb081e0df7c0f54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig å si at du kan bytte, og så viser det seg at du ikke kan bytte likevel ja.

Jeg gjetter at det er fordi det er tilbudsvarer. Kanskje hun i kassa ikke tenkte over at det var tilbudsvarer og bare sa ja av gammel vane. Mange butikker lar kunder bytte varer til fullpris men ikke tilbudsvarer.

Anonym poster: 534f2cb688fa92119cb9bd2a0f925047

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig å si at du kan bytte, og så viser det seg at du ikke kan bytte likevel ja.

Jeg gjetter at det er fordi det er tilbudsvarer. Kanskje hun i kassa ikke tenkte over at det var tilbudsvarer og bare sa ja av gammel vane. Mange butikker lar kunder bytte varer til fullpris men ikke tilbudsvarer.

Men hun visste at det var tilbudsvarer, fordi hun holdt på å lære opp en ny ansatt og forklarte henne da hvordan hun slo inn tilbudsvarer.

Jeg hadde ikke kjøpt varene om jeg hadde visst at de ikke var mulig å bytte, da hadde jeg ventet..

AnonymBruker
Skrevet

Kan du kanskje gå tilbake og si til hun du kjøpte klærne av at du vil bytte, og minne henne på at hun selv sa du kunne gjøre det, om du ser at hun er på jobb?

Sa du til hun som nektet deg å bytte at den første hadde sagt du kunne det? Hva sa hun i så fall til det?

Dårlig samarbeid er det i hvert fall der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stått på mitt og sagt at jeg har fått beskjed om at jeg skulle få bytte de siden jeg ikke rakk å prøve de. Da er det dems problem! Du får bare stå på ditt og kreve å få bytte dem. Hvis de fortsetter ønsker du å vite når damen du handlet hos jobber igjen så du kan komme tilbake da og prate med hun. Litt kundeservice så får du bytte det alikevel.

Værste som kan skje er at du havner i et innlegg på kg :P

Anonym poster: 38a68301565663ae3a6cbf4b20e112e6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det var tydeligvis rester så de måtte få det solgt, derfor kunne de ikke bytte. Men jeg ser ikke hvorfor det spiller en rolle om de skal selge en hvit singlett istedenfor en oransje.. Jeg skal jo bytte, ikke returnere.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du kanskje gå tilbake og si til hun du kjøpte klærne av at du vil bytte, og minne henne på at hun selv sa du kunne gjøre det, om du ser at hun er på jobb?

Sa du til hun som nektet deg å bytte at den første hadde sagt du kunne det? Hva sa hun i så fall til det?

Dårlig samarbeid er det i hvert fall der.

Ja, jeg tenkte å gå tilbake for å se om hun er der en annen gang. Ja jeg fortalte det til henne, men hun brydde seg ikke. Jeg har alltid synes kundeservicen på Bik Bok var så god..

Gjest Bobler
Skrevet

Skulle du bytte i annen størrelse, eller andre plagg? Når vi har ting på tilbud så kan folk gjerne komme tilbake og bytte i andre størrelser, men ikke i andre ting. Vet mange butikker fører den praksisen. Bytting av størrelser er greit, men ikke bytting til andre klær :)

Skrevet

Jeg ville gått tilbake og 'stått på krava'. Det er ikke en situasjon butikken taper mye på, de vinner heller kundens gunst på å være litt medgjørlige her. Si at du fikk beskjed om at du kunne bytte plaggene og at du forventer at beskjeder du får i kassa faktisk gjelder. Påpek at du ikke vil ha pengene igjen, men bare vil bytte en farge/størrelse. Vær høflig, men bestemt i stemmen.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle du bytte i annen størrelse, eller andre plagg? Når vi har ting på tilbud så kan folk gjerne komme tilbake og bytte i andre størrelser, men ikke i andre ting. Vet mange butikker fører den praksisen. Bytting av størrelser er greit, men ikke bytting til andre klær :)

Jeg ville bytte til en annen størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...