AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har alltid hatt fin og jevn hud uten kviser, men i en alder av 24 har dette begynt å forandre seg. Jeg har nesten over natten fått veldig store porer i pannen, og det ser bare ut til å bli verre og verre. Dette plager meg veldig! Er det noen som har prøvd noe som hjelper mot dette? Hva med Aberela, differin eller epiduo? Takker for svar. Anonym poster: c1fdda5afca4b7b14dbc7287f2fdf439
Chocoholic Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 hvis det virker som om det har komt ut av ingenting, så kan det være en eller flere eller kombinasjonen av hudprodukter du bruker...jeg merket at jeg fikk store porer av fuktighetskremen min og måtte bytte den ut. Har fremdeles ganske store, men de kan jeg ikje gjøre noe med - bruker derfor sminke til å dekke over og jeg får det til å se fint ut (liker jeg å tro da)
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Jeg mistenker at de er en følge av en solkrem jeg har brukt i noen måneder da jeg har vært i utlandet. Men i hver pore er det også en svart prikk, så om jeg hadde fått vekk disse svarte prikkene ville det vel sett litt bedre ut iallefall? Men det store spm er jo hvordan jeg skal få de bort.... TS Anonym poster: c1fdda5afca4b7b14dbc7287f2fdf439
Elliez Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Kanskje du skulle prøvd ut MD Formulations Continuous Renewal Serum? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå