Gjest Tex Skrevet 8. februar 2004 #1 Del Skrevet 8. februar 2004 I min nyforlovede iver kjøpte jeg ringpute fjorten dager etter forlovelsen. Nå har det gått en stund, og jeg lurer på om jeg skal droppe hele puta.... Syns igrunn ikke at det passer for en tiåring med ringpute når jeg har fått tenkt meg om. Så derfor lurer jeg på: Hva gjør dere med ringene, dere som skal sette på nye i kirken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 8. februar 2004 #2 Del Skrevet 8. februar 2004 Tror det er ganske vanlig at brudgommens forlover har disse, og leverer de til presten under vielsen, når ringene skal settes på :-) Mvh Penelene, giftes bort 29. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. februar 2004 #3 Del Skrevet 8. februar 2004 Vi skal sette opp nyoppussede ringer i kirken og tenkte at enten kan sambo selv ha de med, eller så kan hans forlover passe på de. Er ikke sikker på det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. februar 2004 #4 Del Skrevet 8. februar 2004 Tror det blir sambos forlover som har de med i kirka. Hadde også tenkt ringpute, mene r enig i at det blir litt dumt for en tiåring å drive å bære på. Vår brudesvenn er ni år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. februar 2004 #5 Del Skrevet 8. februar 2004 Nå er det slik at tiåringen gjerne vil bære ringene uansett. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordne det på en best mulig måte. Ringene ligger nå i en nyyydelig treboks som vi fikk på gullsmeden i går, men jeg ser ikke for meg at hun skal bære bare boksen..... Kanskje hun kan ha en liten veske eller noe.....? *Tenke tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 8. februar 2004 #6 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg blir å la min søster på 18 gå sammen med guttene, så får eldstemann på 6 den oppgaven å bære puten med ringene. :D Btw Tex det er en god idé det med veske. :D Kanskje dere kan sy en som evt står i stil med kjolen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. februar 2004 #7 Del Skrevet 8. februar 2004 Det var en som snakket om å ha to små brudebarn og at disse da kunne hatt dem i hver sine små poser. Hva med å lage en liten ringpose av et fint stoff som passer til kjolen? Så kan datteren din ha dem trygt mens hun går opp, i hvert fall kan det være greit om hun skal ha en bukett i tillegg. Moren din er jo så flink med hendene Tex, hun sier sikkert ikke nei til å lage en sånn liten pose hun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. februar 2004 #8 Del Skrevet 8. februar 2004 Moren din er jo så flink med hendene Tex, hun sier sikkert ikke nei til å lage en sånn liten pose hun... Mamma sier nok ikke nei, men det kan være greit å få bestemt seg..... Jeg har ikke lyst at to forskjellige skal bære en ring hver. Jeg ser for meg en liten veske...... mamma er verdensmester og syr nok hva som helst!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. februar 2004 #9 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja jeg mente nå at du skulle la henne bære begge ringene da, Jeg vurderer faktisk å sy en slkik liten pose/veske selv til min stesønn. Kjekt å vite at han ikke kan miste ringene så lett. Den trenger ikke være så stor jeg ser for meg den jeg skal lage som en 7,5 x 10 cm i ferdig tilstand, dobbelt stoff så når vi vrenger posen så er den like fin og vi slipper å grave etter ringene. Og en fin snor til å stramme igjen posen med (og til å henge på håndleddet for datteren din) Dette er jo noe du kan velge å ha i din kjolefarge, en farge som går igjen i buketten eller hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 8. februar 2004 #10 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg ser for meg ringene ligge på alterringen på en oppslått bibel jeg! Hvor har jeg sett det? I en film? Går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 8. februar 2004 #11 Del Skrevet 8. februar 2004 Sambo`s forlover skal ha de og gi de til oss i kirken når vi skal ha dem på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. februar 2004 #12 Del Skrevet 8. februar 2004 Ringputen ble i alle tilfeller prøvd og forkastet i dag. Den er veldig fin, men det ble faktisk litt for Ari Behn for meg..... Jeg har ikke helt sansen for at de skal ligge på alterringen heller... Nei, jeg ser mer for meg en liten brudepikeveske..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå