Gå til innhold

Er ikke kleskode på restaurant en saga blott ?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fortsatt krav om at man skal kle seg på en bestemt måte på en restaurant? Jeg trodde det var noe man drev med i gamle dager? Årsaken er at jeg og venninna mi ble avvist på en restaurant om lørdagen.

Hun som vi trodde skulle finne en bord til oss, ville ikke at vi skulle gå videre inn. Etter hvert så kom det ei dame til som snakket bedre norsk og som sint sa at venninna mi måte gå hjem å kle på seg.

Det de ikke likte var at hun hadde en ganske stor utringing og oppknepet tettsittende skjorte. Kanskje det så noe utfordrende ut, men likevel,

er det nok til å kaste oss ut?

Anonym poster: 17971b87604820097d3a593954add5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver resturant har selv lov til å sette kriterier for hvem de vil og ikke vil ha i sine lokaler.

Mange steder det er 'dresskode' enda

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

noen steder vil du ikke slippe inn som mann om du ikke har dresssko til dressen. det hjelper ikke å være fin ellers vis skoa ikke passer til .

Anonym poster: 861c9bb23df0f5f6017d71a37ad72b4b

Gjest Cuntzilla
Skrevet

er det nok til å kaste oss ut?

Tydeligvis.

Er opp til de på restauranten, det.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir veldig vanskelig å diskutere dette uten å vite nøyaktig hvordan hun var kledd eller ser ut. I utgangspunktet så høres det litt rart ut, men ikke lett å vite. Hadde blitt sint jeg også.

Anonym poster: b6f290484b691057dc5ac5ca567d6c3e

AnonymBruker
Skrevet

Det blir veldig vanskelig å diskutere dette uten å vite nøyaktig hvordan hun var kledd eller ser ut. I utgangspunktet så høres det litt rart ut, men ikke lett å vite. Hadde blitt sint jeg også.

Hun er ganske brystfager, og det kan se noe utfordrende ut. Jeg fant dette bildet på nettet, det er nok ganske likt slik hun var kledd.

braless-wonder-showing-big-cleavage.jpg

Anonym poster: 6ed38bcf00b7d9f8919a853dfa392bc6

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men hvem går på byen sånn? Kunne nesten like gjerne gått toppløs !

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Skal være enig i at det var ganske utfordrende. Men hadde det vært Rihanna i sine lurvete filler eller J-Lo med splitt ned til navlen så hadde de vel ikke kastet henne ut tenker jeg.

Anonym poster: 23a4c83c3ab7ac4fcb11eaee794b148c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Troll ollolollo

Anonym poster: 326ee7e17184fe61b132a263c99a7ecb

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Skal være enig i at det var ganske utfordrende. Men hadde det vært Rihanna i sine lurvete filler eller J-Lo med splitt ned til navlen så hadde de vel ikke kastet henne ut tenker jeg.

Anonym poster: 23a4c83c3ab7ac4fcb11eaee794b148c

Det er en viss forskjell på henne og J.Lo da. Ca 450 gram i hver pupp.

Da slutter dessverre utringning til navlen å være noe det er mulig å gå i og fremdeles se ut som man har litt klasse.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hun er ganske brystfager, og det kan se noe utfordrende ut. Jeg fant dette bildet på nettet, det er nok ganske likt slik hun var kledd.

:overrasket:

Hvis det der er ganske brystfager da lurer jeg veldig på hvordan veldig brystfager er? :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:overrasket:

Hvis det der er ganske brystfager da lurer jeg veldig på hvordan veldig brystfager er? :klo:

Lolo Ferrari?

Anonym poster: 094268dca9f08ff8db90cab53b068111

AnonymBruker
Skrevet

Ja, heldigvis!

Anonym poster: 64fa13fc0f1729b89a4d5dc984988cf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er muligens ikke så mange steder med streng dresskode lenger, ikke vet jeg, for jeg har liten erfaring med bedre restauranter og utesteder (dessverre). Men de fleste steder - selv gatekjøkken - ville nok nektet noen som kom inn i type badetøy eller så utringete topper at en ser ut som en kommer rett fra fotografering til et mannfolkblad.

Anonym poster: c06b26ab97ed9b99532cc72362f0fdc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kleskode er helt vanlig på utesteder og restauranter, og er opp til stedet selv å bestemme. Som regel kommer du langt med sunn fornuft når du skal kle deg.

Anonym poster: 5f2ee62f0023903a225d4e380f7c8cc7

• Liker 2
Skrevet

Det er jo steder der menn må ha på bukse (ikke shorts) + pensko, så er vel ikke så rart med liknende krav til kvinner. Kommer jo ann på restauranten. Er jo også en kjent sak at mange utesteder (og kanskje også restauranter) bruker dresscode som en unnskyldning til å ikke la folk de ikke vil ha der komme inn.

Det andre innlegget med bildet, det tror jeg nesten ikke noe på, at hun faktisk gikk kledd sånn... :P

• Liker 2
Skrevet

Det regnes vel ikke som kleskode at du må holde brystene dine innenfor et klesplagg når folk rundt deg prøver å nyte en bedre middag? Kleskode ser jeg på som det å ha pene sko, dressjakke, ingen jeans eller sneakers. Ikke 'Husk å kle på deg før du går ut.'

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...