Gå til innhold

Han foreslo å treffes...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har et spørsmål;

jeg sendte en tekstmelding til en gutt jeg holder på med (har vært på 4 dater) der jeg lurte på om han hadde planer den torsdagen.

han sendte en hyggelig melding tilbake foreslo at vi heller kunne snakkes neste uke. jeg sa at det kunne vi.

ja, neste uke gikk; han ringte ikke! han har heller ikke tatt kontakt siden.

hvorfor skjer dette? skal jeg kontakte han? ventet han på at jeg skulle kontakte han? begynner å innse at han kanskje ikke liker meg så godt lenger, men synes det blir for dumt hvis det ender slik?

Anonym poster: ca9e17a9ffc2713840e325e8645f9353

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde han vært veldig gira hadde han nok ringt, men samtidig så har dere ikke avtalt at det er han som skal ta kontakt?

AnonymBruker
Skrevet

det er sant! men hva nå? blir det klengete å spørre han igjen om å møtes?

AnonymBruker
Skrevet

Spør han! Om han opplever det som klengende er han ikke interessert lenger.

Anonym poster: a61ecf1ba8b1b22cbb8fbb06d92e26d0

AnonymBruker
Skrevet

Spør han! Om han opplever det som klengende er han ikke interessert lenger.

Anonym poster: a61ecf1ba8b1b22cbb8fbb06d92e26d0

hvordan spørre? og når? er lenge siden vi har snakka sammen

Skrevet

Hva med "Hei, vi skulle egentlig møtes. Hva har du gjort i det siste? :)"

Skrevet

Bare spør rett ut... Ingenting er mere sexy enn en jente som står for sitt

Skrevet

Du kan jo skrive "Hei blir du med å ta en øl, kaffe eller matbit xx dag?". :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Du har allerede spurt han ut en gang og han gav avslag og sa dere heller kunne finne på noe neste uke. Han ringer ikke neste uke og så lurer du på om du skal ta kontakt?

Hadde jeg vært han og jeg hadde fått en beskjed med "hei skal vi ta en kopp kaffe eller noe" etter at jeg hadde gitt avlsag hadde jeg tenkt "herregud hvorfor tar hun ikke et hint?"

Men dere her inne liker å dulle og dalle med hvernadre så fortsett med det ;)

• Liker 1
Skrevet

For meg virker det ikke som TS fikk avslag. Det var jo ikke sånn at han skrev "møt meg der kl 20". Å skrive "vi snakkes neste uke" er veldig vagt etter min mening. De avtalte jo ikke noe nærmere hvem som skulle kontakte hvem og han sa ikke "jeg ringer deg"...

Det var like mye opp til henne som han at de skulle kontakte hverandre:)

Gjest Anna.S
Skrevet

For meg virker det ikke som TS fikk avslag. Det var jo ikke sånn at han skrev "møt meg der kl 20". Å skrive "vi snakkes neste uke" er veldig vagt etter min mening. De avtalte jo ikke noe nærmere hvem som skulle kontakte hvem og han sa ikke "jeg ringer deg"...

Det var like mye opp til henne som han at de skulle kontakte hverandre:)

Selvfølgelig fikk hun avslag. Hun spurte om en konkret date og han svarte med noe vagt. Noe som viser at han vil se om noe bedre dukker opp først. Hadde jeg tatt initativet til en date (noe jeg aldri gjør) så ville jeg absolutt ikke brukt mer tid på fyren hvis han hadde svart meg på den måten. Jeg vil ikke være noens plan B, enkelt og grei.

Men hva andre velger får være opp til dem ;)

Skrevet

Fett å se at Anna S vet hva menn tenker.

Nei, vi menn er veldig enkle å lese og sier det rett ut. Kan vi ikke denne uken og kommer til å bli veldig opptatt, så sier vi det som det er. Kan ikke før neste uke.

Ta kontakt med han TS, spør om han vil bli med på å ta en kopp kaffe, matbit så kino eller bare ta en øl etter jobb. :)

Ikke gi opp så lett.

Gjest Anna.S
Skrevet

Fett å se at Anna S vet hva menn tenker.

Ingen kan vite hva andre tenker, men man kan ha erfaringer som gjør at man vet hvordan flertallet oppfører seg.

Og det er jo "fett" å se at du vet hvordan alle menn er bare fordi du er mann ;) Det finnes enkle menn, det finnes kompliserte menn. Men han man lyst til å treffe noen så tar man kontakt og når hun tok kontakt og fikk avslag synes jeg dt er rett og rimelig at han kommer med et forslag.

Han kan jo faktisk være av den typen mann som vil jage og ved at du råder henne til å ta kontakt så mister hun han helt.

Skrevet

Studier viser at menn liker det for det meste rett fram uten komplikasjoner.

Gjest Anna.S
Skrevet

Studier viser at menn liker det for det meste rett fram uten komplikasjoner.

Studier viser at de som sier "studier viser" uten å vise til studiene finner opp ting. :)

• Liker 1
Skrevet

Google Rebekah Levine Coley. Amerikansk psykolog som har forsket på menn i forhold, hvordan de oppfører seg osv.

Virker som du er bitter over at du sliter selv men menn Anne S. Ikke la det gå utover andre.

Skrevet

"herregud hvorfor tar hun ikke et hint?"

Å hinte er feigt! Det hadde vært så mye enklere hvis folk bare sier ting som det er istedenfor.

Jeg synes du skal sende melding hører du ikke no så neivel da vet du.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Å hinte er feigt! Det hadde vært så mye enklere hvis folk bare sier ting som det er istedenfor.

Jeg synes du skal sende melding hører du ikke no så neivel da vet du.

Jeg er helt enig, men sånn er ikke realiteten. Realiteten er den at de fleste ikke er direkte og bare hinter og de fleste spørs ikke direkte når de får hintet fordi de er redd for avslag.

Jeg er for direkte kommunikasjon og setningen over var et eksempel på hva han kan tenke hvis hun sender melding.

Men som du sier så vil hun få svar eller hun vil ikke få svar. Problemet er hvis hun liker han og mister muligheten hun kanskje har fordi hun mase..

Gjest Anna.S
Skrevet

Virker som du er bitter over at du sliter selv men menn Anne S. Ikke la det gå utover andre.

Da har du nese for noe jeg ikke har, for jeg hverken sliter med menn, eller er bitter. Synes faktisk det er litt rart du får det inntrykket av meg, men det skal ikke jeg argumtenre mot.

Fant masse info om dama, men ikke noe mot noen undersøkelse, men samma det. Poenger er at dette må TS finne ut av på selv. Hun har to valg, kontakte for å høre eller droppe det. Enkelt og greit.

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Hva med "Hei, vi skulle egentlig møtes. Hva har du gjort i det siste? :)"

Ikke ta med "vi skulle egentlig møtes". Det er klengete og oppleves bare som guilt-tripping.

Du kan jo skrive "Hei blir du med å ta en øl, kaffe eller matbit xx dag?". :)

Mye bedre. Jovialt, easy-going.

Endret av Maruwan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...