Gå til innhold

Hvilken av disse jakkene skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse jakkene fra zara liker du best??

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-S2012/189515/726524/COMBAT%2BJACKET

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-S2012/189515/827474/COMBINED%2BSLEEVE%2BJACKET

Jeg liker begge, men jeg klarer ikke bestemme meg :( Den armløse parkaen ville jeg nok brukt med en genser under, siden armene mine ikke er de vakreste jeg har sett :'D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt den nederste, for den kunne jeg brukt til mer:)

• Liker 1
Skrevet

Nr 2, den var tøff!

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg likte best nr 1, men den er kanskje ikke like anvendelig? Jeg har det med å kjøpe vester og kortermete jakker som jeg ikke bruker.. :sjenert:

Den var i alle fall veldig kul!

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Nr. 2, jeg fikk lyst på den selv :jepp:

Mye mer anvendelig.

Er den på Zara i Oslo - hvis ja, hvor?

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1!

Den var utrolig tøff!

Anonym poster: a939c24c778619d29ca64d74c89d32e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den første var kul og laid back! Den andre var litt sånn som prøver for hardt å være up to date...

Anonym poster: a939c24c778619d29ca64d74c89d32e1

Skrevet

nr 2 var kjempekul! Ville tatt den any day!

Skrevet (endret)

Takk for svar, veldig spredte meninger ser jeg :'D Det som hjelper på valget mitt er at den øverste er utsolgt nå :'(

Zara Karl Johan har i vertfall nr. 2 i trf avdelingen, men tipper den i bogstadveien også har den :)

Endret av ponni
Gjest Krisli
Skrevet

Den første var jo dødsrå da! Personlig elsker jeg armygrønne plagg! Men vester blir generelt lite brukt av meg, så jeg tror jeg heller ville ha satset på en army-jakke med ermer.. :) Men det er jo tydeligvis en vest du er ute etter, så hvis valget står mellom disse to, hadde jeg definitivt kjørt på med nr. 1! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...