Gå til innhold

Tragus piercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å ta tragus piercing, og har noen spørsmål angående dette. Er det veldig smertefult? Hva ligger prisen på? Og kan man ta det hos vanlige frisører, eller må man til en spesiell "tattosjappe"? :)

Gjest Swipper
Skrevet

Ta den hos en tattoosjappe, var ikke vondt i det hele tatt, du kjenner bare selve stikket :) Husker ikke helt i farta hvor mye jeg betalte.

AnonymBruker
Skrevet

Ta det hos en piercing klinikk. Du får sikkert gjort det hos frisøren også, men da kan du like så godt la en apekatt gjøre jobben. Prisen varierer fra sted til sted, tror jeg betalte rundt 250 for min.

Hvor vondt det gjør varierer også fra person til person, selv synes jeg ikke det gjorde spesielt vondt men var selvfølgelig øm og hoven i en liten stund etterpå. Ta det et seriøst sted, du vil absolutt ikke ha en infeksjon eller en piercing som ikke sitter rett.

Anonym poster: d7d9a726dd171609ee6e913272481ed5

Skrevet

Selv har jeg bare vanlige hull i ørene som jeg tok hos frisøren, men de anbefaler egentlig å til og med ta disse på tattovør/piercing studioer. Så du burde nok dra til et ordentlig sted for å ta en slik piercing, måtte google for å se hva det var :fnise:

Skrevet (endret)

Vet ikke hvordan det er med pris eller smerte, men uansett burde du ta den hos en profesjonell piercer. Jeg tror ikke prisen varierer stort, og uansett vil det være verdt det. Piercere kan mer om det å ta hull i kroppen enn frisører gjør, rett og slett.

Edit; Ser jeg ikke var alene om dette svaret :P

Endret av Lady Stardust
Skrevet

Tok min på et seriøst sted og betalt 500 kr. Ville ikke tatt det hos frisør.

Jeg kjente det godt for å si det sånn, men er ganske følsom på sånt da. Så er ikke sikkert det gjør like vondt for deg, hehe :biggrin:

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Tenkte kanskje det var ganske vondt siden det er mye hardere enn øreflippen. :)

Gjest Swipper
Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Tenkte kanskje det var ganske vondt siden det er mye hardere enn øreflippen. :)

Jeg syns vanlig hull i ørene nesten var vondere fordi det svir mye mer i etterkant, mens den tragus piercingen kun kjennes under selve stikket og så er det over. Hvertfall min erfaring.

Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

moralen er; ikke la uerfarne jenter lage hull i deg med en piercingpistol.

Endret av WendyClear
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg betalte 500 for min. Synes ikke det gjorde vondt, men det var litt vanskelig å få den til å gro siden den lett blir utsatt for friksjon. Kan nesten ikke huske at jeg kjente den engang.

Gjest loler
Skrevet

Jeg har tatt to stk i samme øre siden den første grodde ut.

jeg syntes ikke det gjorde sånn kjempevondt, men søstera mi "døde"

Men jeg har tatt 10 piercinger, og den er ikke den værste jeg har tatt.

husker såklart ikke hvor mye det kosta, men tror rundt 400,-

Men ta det i piercingstudio, da gror det fortere, penere, blir utført profersjonelt av en som kan det.

du må nemlig "lure" øret ditt så den ikke skal gro ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...