AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Ser meg rundt ihager,terasser,inngangsparti til folk. Masse fine blomster. Jeg syns det er så striglet hos mange. De fleste har keramikkpotter, slik som meg. I dag gikk jeg forbi inngangen til et hus, og det var så fint der. Masse blomster. Det var hengt opp et halvt bildekk,som var malt i samme som husfarven. (gult) det var tredd i svart kjetting,og det veltet med blomster ut. De hadde også et bord ute,men masse potter i ulike høyder med ulike blomster, de hadde melkespann de hadde plantet i.....skulle nesten tatt bilde og lagt ut her,men det er vel frekt. Inngangspartiet gjorde inntrykk. Så sitter jeg selv her da. Hva skal jeg finne på Så hva planter dere i? Noe orginalt? Anonym poster: 7951fdb0bf3977ed9b350d15abba52bd
Minya Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Jeg eier ikke grønne fingre, så her er det reservat for ugress. Jeg har forøvrig klart å potte om tre aloe vera som stod sammen i en liten potte, til hver sin litt større potte. De står pent plassert på kjøkkenbordet og får vann når de tørker ut. Så langt lever de enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå